úterý 21. února 2017

1.narozeniny blogu + soutěž



Nemůžu uvěřit, že to tak rychle uteklo, ale 17.2. to byl přesně rok, co jsem zveřejnila svůj první článek. Knihy jsou odmala mojí součástí a vše, co s nimi souvisí, mě fascinuje.  Takže jsem se začala zajímat i o příspěvky knižních blogerů a brzy mi došlo, že bych mezi ně hrozně ráda patřila. A tak jsem to riskla a založila jsem si svůj vlastní blog. S grafickou stránkou si lámu hlavu dodnes, ale snažím se to nahradit svým nadšením z knižních příběhů. Ještě teď mám v živé paměti, jak jsem byla nadšená, když jsem objevila první komentář nebo když si mě někdo přidal do pravidelných čtenářů, to zahřálo u srdce. Když někdo čte vaše články, nad kterými strávíte čas je to prostě ta nejlepší odměna. A já bych chtěla vám, moji čtenáři, hrozně moc poděkovat. Díky zpětné vazbě mě psaní stále baví a vaše komentáře mi vykouzlí úsměv na tváři. Děkuji všem, kteří na můj blog zavítají, cením si toho. :)

Připravila jsem  pro vás soutěž. Snad se vám bude líbit.


Soutěžíme o Krásu z přírody


zdroj

Myslíte si, že výroba kosmetiky je složitý proces, který hned tak někdo nezvládne? Máme pro vás tedy skvělou zprávu: Zvládne to každý, kdo umí jenom trošku vařit.



Nemusíte nakupovat žádné speciální vybavení, většinu potřebného najdete doma v kuchyni. S pomocí této knihy si sami vyrobíte vlastní kosmetickou řadu, od peelingů, po krémy, šampony a další kosmetické přípravky, z čistě přírodních materiálů. Navíc zjistíte, že výroba vlastní kosmetiky je především zábavná.

V knize naleznete více než třicet výborných receptů na výrobky pro péči o pleť i celé tělo, nezapomeneme ani na vlasy či požitek z koupele. Postupy a návody jsou jednoduché, doplněné názornými fotografiemi, které vás povedou krok za krokem a poradí i s možnými výrobními obtížemi.

Odličovací přípravky, tonika, balzámy na rty, krémy na vysušené ruce, mléka k hýčkání celého těla, pleťové masky… to všechno a ještě víc si budete umět vyrobit. Přímo ve vaší kuchyni se zrodí krása.

Pravidla soutěže:

1. Soutěž pořádám pro mé pravidelné čtenáře jako poděkování za přízeň. :)
2. Omlouvám se Slovákům, ale knihu budu posílat pouze na českou adresu
3. Stačí mi napsat spolu s vaší přezdívkou (pod kterou sledujete můj blog) na email spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz, co se vám na mém blogu líbí a co byste naopak změnili, obměnili nebo přidali 

Soutěž probíhá od 21.2 2017 do 21.3. 2017, máte tedy dostatek času na odpověď. Vítězem se stane osoba, z jejíž odpovědi se toho nejvíce dozvím (takže se nebojte rozepsat). Pokud mě zaujme více odpovědí, použiji výběr pomocí random.org.

Knihu do soutěže věnovala úžasné nakladatelství Metafora, s nimiž je radost spolupracovat. Děkuji.

Hodně štěstí a těším se na vaše odpovědi. :)
Mějte se krásně, Tereza


10 komentářů:

  1. Krásné blogové narozeniny přeju :-) Hlavně ať tě čtení a psaní stále baví :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc a moc gratuluji a přeji, ať tě hlavně blogování pořád baví :)
    Měj se krásně

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k blogovým narozeninám a přeji Ti, ať Tě knihy a psaní o nich baví ještě hodně dlouho a ať je Tvoje (samozřejmě nejen) blogová budoucnost plná samých krásných okamžiků :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k narozeninám :) Doufám, že nebudou poslední, a přeji ti, aby se ti i nadále dařilo a abys psala tak skvělé články jako doposud :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. Také doufám, že první narozeniny blogu nebudou poslední. :D Psaní článků mě zatím baví. :)

      Vymazat