pondělí 13. března 2017

Můj vysněný čtecí koutek

Stejně jako mnoho jiných knižních blogerů a blogerek i mě oslovil vyhledávač Favi, který sdružuje velké množství produktů pro domácnost. 
O mém vysněném čtecím koutku jsem přemýšlela už několikrát a musím přiznat, že mě sestavování koláží bavilo a nad všemožnými variantami jsem nakonec strávila spoustu času.
Já osobně zatím nevlastním žádnou knihovnu, takže moji už poněkud rozsáhlou sbírku, která se neustále zvětšuje „uklízím“, kam se dá. Část mám v komodě a zbytek ve všemožných skříních, což bych v budoucnu velmi ráda změnila.




Tak tohle je má vítězná kombinace. :) Zvolila jsem bílou barvu, která na mě působí uklidňujícím dojmem. Lákají mě masivní a velké knihovny, které pojmou mnoho titulů. Nechtěla bych knihy schovávat za sebe, jako to dělám doposud, ale ráda bych je vystavila, protože jsou moji chloubou. Nezapomněla jsem ani na pohodlné křesílko, u kterého nesmí chybět polštář s peřinou, abych se mohla zachumlat. 


Na stránkách Favi naleznete nejrůznější nábytek i doplňky. Nabídka je opravdu rozmanitá a každý zde najde něco, co ho zaujme. Já nakonec nezůstala jen u knihoven, ale zaujaly mě především nejrůznější obrazy, plakáty, tapety a nálepky, které oživí interiér.


Moc se mi líbí typ knihovny – regál. Bohužel je, ale pro mě nepraktický, protože by se mi do něj nevešly všechny tituly, proto dávám přednost těm mohutnějším a rozlehlejším knihovnám. 


Na zeď v obýváku bych si klidně pověsila i spirálu (kterou můžete vidět v předposledním obrázku v druhé řadě), která je zajímavou a neobvyklou volbou pro vystavení knih.

V katalogu naleznete nejen otevřené, ale i uzavřené knihovny. Staré i nové. Známé i atypické. Opravdu nepřeberné množství, můžete se přesvědčit sami na stránkách Favi.



zdroj

A jaký je Váš vysněný čtecí koutek?

7 komentářů:

  1. Takové koláže s originálními kousky jsem zatím u nikoho neviděla! Hlavně ty knihovničky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si výrobu koláží užila, bavilo mě procházet širokou nabídkou knihoven. :) Ráda bych v budoucnu podobnou vlastnila. ;-)

      Vymazat
  2. Ta bílá knihovna je krásná!! Já chystám vyrobit knihovnu krabic na zeleninu, viděla jsem to někde v americe, tak jsem zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zní zajímavě. :) Ráda se podívám na fotku, až budeš s knihovnou hotová. ;-)

      Vymazat
  3. Parádní návrhy :) Takové čtecí koutky bych si nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi máme podobný vkus - všechny jsou krásné!
    Jak tak na to po blogech koukám, nejspíš bych si taky mohla sestavit nějaký ten svůj :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho sestav, je to zábava a navíc narazíš na spoustu inspirativních kousků. :)

      Vymazat