úterý 18. července 2017

Přečtené knihy duben

Po delší době jsem konečně měla chvíli času a vrhla jsem se na resty, které se mi na blogu shromáždily. Zjistila jsem, že článek o přečtených knihách jsem zveřejnila naposledy v březnu, což už je přeci jen nějaká ta doba.
Rozhodla jsem se to napravit a zároveň změnit systém článku tohoto typu. Už nebudu psát ke každé knize můj názor, protože i když se to nezdá, tak sesmolit těch několik vět, které by vystihovaly danou knihu, mi dalo dost zabrat a zajímalo to opravdu jen pár čtenářů.
Tudíž jednoduše vyjmenuji přečtené knihy a vyhlásím vítěze a poraženého měsíce. :D To je celé - rychlé a efektivní. ;-)

Za měsíc duben se mi povedlo přečíst 8 knih.
1. Nabíječ -  3,5/5
2. Dívka v ledu - 4/5
3. Noční lov - 4/5
4. Bestie je zvíře - 3/5
5. Griša - 5/5
6. Probuzení Simona Spiera - 3,8/5
7. Nejchladnější dívka ve městě chladu - 4/5
8. Medová smrt  - 4/5


Pro mě je jasným vítězem Griša, při čtení je pro mě nejdůležitější, aby mě příběh uchvátil a bavil, což se v tomhle případě stalo. Pro někoho tuctová fantasy kniha pro mě dílo s překvapivým dějem, které se mi četl jedna báseň. Další díl se nenechám ujít. ;-)

zdroj

Vybrat nejhorší knihu byl trochu oříšek, ale nakonec jsem se rozhodla pro Bestii, protože mě nejvíc zklamala. Měla ten největší potenciál, úplně skvělý rozjezd příběhu, z kterého mě i mrazilo. Říkala jsem si, že to bude fakt pecka, ale každou další stránkou, mě děj bavil méně a méně, až jsem se téměř musela nutit k jeho dočtení. Určité nesrovnalosti v ději nebyly autorkou nikdy dovysvětleny a já dopředu věděla, jak to nakonec dopadne.

zdroj



2 komentáře:

  1. Moc pěkné čtecí skóre :) Čteš jako o závod :) Griša se mi také moc líbila a těším se na další knihy od autorky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V dubnu jsem ještě na čtení měla čas. :D Také plánuji číst další knihy od Bardago. ;-)

      Vymazat