sobota 14. května 2016

Nová spolupráce

Hned na začátku bych chtěla poděkovat nakladatelství Metafora, že mě vřele přivítali mezi své recenzenty. A že mi odeslali tenhle skvělý balíček. Díky, díky a ještě jednou díky. :)


Spolupráce si velmi vážím a z novinek tohoto nakladatelství jsem si vybrala tyto dva kousky.


Pustíme se do rozbalování.
První na mě vykoukl životopis fenomenální zpěvačky Adele. 

Anotace:
Britská zpěvačka a skladatelka Adele (celým jménem Adele Laurie Blue Adkinsová) před několika lety uhranula celý svět svou debutovou deskou Adele 19. Od té doby mladá Angličanka s krásným hlasem a chytlavými hity vylétla na nejvyšší stupínky popularity, získala si miliony fanoušků a k tomu celou řadu ocenění, včetně cen Grammy, Oscara či Zlatého globu.

Mimo to je držitelkou Řádu Britského impéria a dlouhodobě nejprodávanější britskou zpěvačkou, v prodejích předčila dokonce i Madonnu.

Kdo je však Adele doopravdy?
Neuvěřitelný talent, pěvecký uragán i nekompromisní osobnost, ale také obyčejná zranitelná mladá žena z Londýna. Nepravděpodobná celebrita. Nechte se pozvat do jejího života i zákulisí koncertních pódií.

Kniha mapuje životní osudy Adele až do listopadu 2015, kdy jí vyšlo nejnovější CD Adele 25.



Životopis je doplněn několika fotografiemi. A já už se těším, až o Adele zjistím více informací. ;-)

A druhou knihou, která mě zaujala je Energie pro zdravý životní styl



Anotace:
200 receptů na lahodné, zdravé, stoprocentně přírodní pochoutky - pohonné hmoty pro váš aktivní životní styl
100% přírodní suroviny, smoothies, zdravé snídaně, dipy a polevy, energetické tyčinky a kuličky, domácí jogurty, neškodné sladkosti, recepty nejen pro vegetariány a vegany
Objevte chutné a výživné recepty na rostlinné bázi, které dodají všechny živiny a dostatek energie i na ty nejnáročnější dny.
Naučíte se dobře jíst a cítit se přitom úžasně. Přesvědčíte se, jak snadné je zařadit do jídelníčku přírodní suroviny a nastavit tak své tělo i mysl na optimální výkon. Je to snadné a rychlé. A neuvěřitelně dobré!
Sestaveno podle nejnovějších poznatků odborníků na výživu. Recepty pro vegany i bezlepkovou dietu. Žádný cukr. Žádné umělé přísady.
Potřebujete něco na rychlou dodávku energie? Na výdrž? Na relax? Stačí si vybrat. Přehledné informace doplněné grafickými značkami vám pomohou rychle zjistit nutriční hodnoty, účinky daného pokrmu či nápoje, ale i další užitečné informace.


Už se těším, až některé recepty vyzkouším. ;-)


Četli jste nějakou z těchto knih? Nebo se na nějakou chystáte?

10 komentářů:

  1. Gratuluji ke spolupráci! :) Ani jednu knihu jsem nečetla, ale obě knihy vypadají vážně zajímavě, snad se ti budou líbit. :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc. :) Zatím čtu životopis a baví mě. Adele je úplně jiná, než jsem si myslela. ;-)

      Vymazat
  2. Gratuluji ke spolupráci :)
    Tak ta druhá kniha mne opravdu zaujala. Zrovna bojuji se svým jídelníček, v obchodě skoro nejde po ničem sáhnout, protože je to jen cukr a tahle knížka by mi mohla pomoct :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Zatím jsem neměla čas něco z knihy vyzkoušet, ale už mám vybráno několik receptů. ;-) Brzy se na ně vrhnu.

      Vymazat
  3. Ani jednu z knížek nemám a neznám, ale musím říct, že kdybych je měla, nejspíš by se u nás doma neztratily :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás doma jdou z ruky do ruky. Hlavně sestra je nadšená z kuchařky už vybírá, co vyzkoušíme. :D

      Vymazat
  4. Jéé, Adele jsem četla a ačkoli nejsem nějaká nadšenkyně do životopisů, tak tahle kniha se mi moc líbila, akorát doma nebyli moc nadšení, protože jsem její alba pak poslouchala dokola a dokola :-D A ta druhá vypadá taky moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na tom stejně, doma si teď stále pouštím alba Adele.;-)

      Vymazat
  5. Gratuluji k nové spolupráci a přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat