pondělí 11. července 2016

Přečtené knihy červen 2016 :)

V červnu jsem se polepšila a přečetla jsem devět knih a to jsem se ještě stihla naučit na absolutorium a povedlo se mi obhájit absolventskou práci. :)

1. místo Univerzita výjimečných: Zkouška


To byla jízda, já prostě miluju tenhle žánr. :D 
Recenze zde.

Hodnocení: 90%


2. místo Všechno, úplně všechno


Příběh o Madeline, která je alergická na celý svět a proto už 17 let neopustila dům. Dříve byla se svým životním údělem smířená, k životu ji stačilo čtení knih a povídání si s matkou a ošetřovatelkou. Ale když se do vedlejšího domu přistěhuje Oliver, nic už není takové, jako bylo dřív. A Mady už nechce jen přežívat, ale konečně začít žít. Nádherný, dojemný příběh - doplněný krásnými ilustracemi.

Hodnocení: 88%

3. místo Neohlížej se


Neohlížej se je napínavá young adult, která v sobě mísí prvky detektivky, thrilleru a dívčího románu. Hlavní hrdinka Samantha byla považována za nezvěstnou už několik dní, když ji šerif objevil zakrvácenou, roztřesenou, pomlácenou a bosou šourající se po ulici. Samantha si vůbec nemůže vzpomenout, co se ji stalo. Nepoznává svoji rodinu, kamarády ani dlouholetého přítele. Postupem času Samanthu začínají provázet bláznivé představy, tajemné vzkazy a pocity, že něco zlého a strašného vyčkává za rohem a sleduje ji. Někdo rozhodně nechce, aby si vzpomněla.
Recenze zde.

Hodnocení: 85%


4. místo Rocková hvězda



První díl ze série Stage Dive nás zavede do víru rockové muziky, vypracovaných těl a vášnivého vztahu. Nakladatelství Baronet potvrdilo, že má čuch na povedené romanťárny, navíc Rocková hvězda mě mile překvapila vtipnými dialogy i situacemi. Prostě oddechová četba pro ženy.
Recenze zde.

Hodnocení: 78%


5. místo Jíst, meditovat a milovat



Autorka s nadhledem a navíc vtipem vypráví svoji pouť, od nešťastného manželství, až k nalezení rovnováhy a štěstí. Kniha je složena ze tří částí a 36 krátkých kapitol. V Itálii touží po rozkoši, kterou ji přináší vynikající jídlo, kterého si dosyta užívá a radost ji přináší i samotná italština, kterou se s láskou učí, tahle část byla pro mě nejlepší. V Indii Liz medituje, rozjímá a pokouší sama sobě odpustit.  A v Indonésii touží najít rovnováhu mezi zbožností a rozkoší. 
Recenze zde.

Hodnocení: 65%




6. místo Bohatá čínská přítelkyně


Kevin Kwain použil sarkasmus, vtip a nadsázku a udělal z knihy humoristický román z prostředí čínské smetánky, kteří jsou zvyklý na luxus a potrpí si na to nejlepší. Kniha, ve které peníze hrají velkou roli. Bohatá čínská přítelkyně vykresluje společnost, která má spoustu předsudků a konvencí a když je porušíte, tak se již nedostanete na ty správné akce a nedostanete ty správné výsady.
 Recenze zde.

Hodnocení: 58%

7. místo Láska podle Shakespeara


Láska podle Shakespeara se mi četla dobře, jde o takový novodobý příběh Romea a Julie, akorát tentokrát v provedení profesora a studentky. Byl to milý příběh, ale nijak výrazně mě nezasáhl a nejsem si jistá, že si přečtu další díl.

Hodnocení: 53%


8. místo Dívka, která si říkala Tuesday


Já úplně nevím, co si o knize myslet. Ze začátku mě strhl děj, později mě kniha začala trochu nudit. Tuesday se rozhodla, že se pomstí za všech křivdy, které se jí stali. Zároveň pomáhá obětem, lidem, kterým někdo ublížil - prostě taková trochu superhrdinka. Ale chvílemi byl děj hodně přitažený za vlasy.

Hodnocení: 50%

9. místo Co všechno mě naučila kniha Jíst meditovat a milovat



Hodnocení: 45%


Co jste v červnu přečetli vy? :)

8 komentářů:

  1. Žádnou z knih jsem nečetla, ale nejvíc mě zaujala asi Dívka, která si říkala Tuesday

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky Tuesday zaujala. :) Ale čekala jsem od ní trochu víc.

      Vymazat
  2. Páni to je knížek. Přijdu si s mými 2 knížkami celkem trapně... Měla bych se o prázdninách snažit to dohnat. Z knížek jsem četla Bohatou čínskou přítelkyni a Zkoušku. Dívka, která si říkala Tuesday jsem viděla na seznamu v knihovně, takže až jí někdo vrátí vrhnu se na ní, protože vypadá vážně zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se divím, že jsem toho tolik stihla. :) Ať se ti Dívka, která si říkala Tuesday líbí. :)

      Vymazat
  3. znám sedmičku a zaujala mě šestka- tu si píšu na seznam- díky

    http://knihyztramvaje.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač. Jsem ráda, že jsem pomohla s výběrem. :)

      Vymazat
  4. Univerzita výjimečných by mi měla dorazit tento nebo příští týden a moc se na ni těším :)
    Všechno, úplně všechno bych si chtěla co nejdříve pořídit, protože recenze jsou jen kladné a anotace je velmi, velmi lákavá :)
    Já jsem byla na druhou stranu z Lásky podle Shakespeara naprosto nadšená a třepu se na druhý díl :)
    Pěkné čtení i v červenci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Univerzita výjimečných i Všechno, úplně všechno jsou skvělé knihy. :)

      Vymazat