čtvrtek 18. února 2016

Čtenářská výzva - Kniha s číslem v názvu


 Kniha s číslem v názvu


Zde jsem dlouho neváhala a sáhla v mé knihovničce po díle -


Jednou ano, dvakrát ne - Cylin Busby


Jednou ano, dvakrát ne
zdroj


West je úspěšný středoškolák a má vše, co si jen může přát. Avšak jednoho dne se probudí po nehodě v nemocnici – ochrnutý a bez možnosti mluvit. Jediný způsob, jak se se může dorozumívat s okolím, je mrkání: Jednou znamená ano, dvakrát ne.
West je naprosto zoufalý a neustále ho pronásledují děsivé noční můry. Jediné, co ho udržuje při smyslech, jsou návštěvy Olivie, pacientky z vedlejšího pokoje. Ta mu pomáhá s uzdravováním, informuje ho o všem důležitém a je jeho největší oporou. Ovšem co se stane, jestli se West vyléčí? Uvidí se ještě někdy? A můžou se oba ještě někdy vrátit do normálního života?

Skvělý román o lásce, ztrátě a o tom, co je v životě opravdu důležité

Už dlouho jsem si na ni těšila.  A líbila se mi. Bohužel jsem šla do čtení s očekáváním, že se bude podobat knize Než jsem tě poznala (což je má srdcovka), bohužel to se nestalo. Buďme upřímní málokterá kniha se jí vůbec přiblíží, takže fakt nechápu, jak mě napadlo, že to bude něco podobného. No stane se :D. Kniha není tak emotivní a dojemná, přesto má co nabídnout. Pokud se odpoutáte od očekávání a prostě čtete. Děj se rychle míhá před očima a za chvíli jste u konce. Dojatí, pravděpodobně překvapení zápletkou a tak nějak spokojeně rozjímáte nad dějem, A nakonec jste rádi, že jste si tuto knihu pořídili ;-)
Celkem 5/5

Do knižní výzvy můžete dále použít:
Monument 14 - Emmy Laybourne: knihitéka
Pět - Ursula Poznanski: přečteno hodnocení 4/5
0.4. Soumrak civilizace - Mike Lancaster: chystám se číst
Prvních 100 - Kass Morgan: přečteno 4/5 (druhý díl je mnohem lepší, navíc seriál The 100 na motivy této knihy patří mezi mé nejoblíbenější)

úplně nejvíc doporučuji:
Deset malých nadechnutí - K. A. Tucker
Jedna z nejlepších knih, co jsem kdy četla.

2 komentáře:

  1. Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli se do Jednou ano, dvakrát ne pustit. Vypadá to na zajímavé téma, ale bojím se, jak je to zpracované. Jinak Deset malých nadechnutí úplně miluju.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasím s názorem Emmy do Deseti malých nadechnutí se nejde nezamilovat. :D

    OdpovědětVymazat