sobota 9. dubna 2022

FAVI

Krásný den,

milý čtenáři, dnes tu mám článek plný inspirace ve spolupráci s FAVI. Jedná se o český internetový vyhledávač nábytku a dekorací. Kombinuje nabídky z více obchodů a vše propojuje na jediné místo. Tudíž je vyhledávání snadné, rychlé a pohodlné.  

Velkou výhodou je, že na internetových stránkách FAVI.cz najdete na jednom místě tisíce produktů z různých vybraných e-shopů. Ať už chcete najít nábytek, dekorace, textil nebo třeba svítidla. Nemusíte tak zdlouhavě hledat jednotlivé stránky a navíc si jednotlivé produkty můžete seřadit podle vašich privilegií, ať už jde o cenu, barvu nebo oblíbenost. Veškeré nákupy, které obmění vaši milovanou domácnost můžete zařídit v klidu z pohodlí domova.

Já osobně jsem se zaměřila na nabídku knihoven, která je opravdu široká. Jsem vášnivá čtenářka a je to vidět i na počtu knih, kterých každý měsíc přibývá. Proto jsem svou pozornost chtěla věnovala především velkým, prostorným, masivním knihovnám, které bych si ráda v budoucnu, až se s přítelem přestěhujeme do většího bytu pořídila. 

Moje představa byla velká masivní bílá obrovská uzavřená knihovna, ale zjistila jsem, že takový požadavek už asi není žádaný a teď se dává přednost otevřeným regálům. 


Zdroj

Je pravda, že do podobné  knihovny, která na první pohled nevyčnívá, by se mi vešlo opravdu velké množství knih,  ale zabere opravdu hodně prostoru. Který momentálně bohužel nemám.

Zdroj

U druhé knihovny se mi líbí použití exotického dřeva z Indie. Tenhle konkrétní kousek v orientálním stylu na mě navíc působí pohádkovým dojmem.


Zdroj

Nejvíc se mi líbí tahle bílá knihovna v provensálském stylu. Snad nejsem jediná kdo propadl kouzlu bydlení ve francouzském venkovském duchu. ;-)
Bohužel tento styl by mi nezapadl ke zbytku nábytku v bytečku.

Zdroj

Tahle šedá zkosená nadčasová knihovna by naopak zapadla do prostoru mnohem lépe. Minimální barevnost, čisté linie a moderní vzhled, díky tomu tenhle kousek vyčnívá. 

Zdroj

Zdroj

Pokud naopak dáváte přednost výstředním či originálním kouskům, může vás zaujmout knihovna ve tvaru lodi, která je sama osobně designovým kouskem. Nebo  můžete sáhnout po nábytku se středomořským nádechem vyrobeného z recyklovaného dřeva - tím pádem je každý vyrobený kousek unikátní a jinak barevný. 

Já pevně věřím, že v budoucnu si svoji velkou vysněnou knihovnu pořídím, ale mezitím můžu pokukovat jen po menších kouscích. Třeba téhle zajímavé vychytávce na zeď.

Zdroj

Zaujal mě i tenhle menší skladný regálek. Kam bych si mohla uložit své oblíbené tituly, které bych tak měla pořád po ruce a navíc by ozdobily interiér.

Zdroj

Pokud si i vy chcete zútulnit domov dekoracemi či doplňky mrkněte na stránky Favi.cz a jistě naleznete spoustu inspirace a já ještě jednou děkuji za milou spolupráci. :)
 

A mě by moc zajímalo jaká knihovna by se nejvíc líbila vám? Případně jakou knihovnu máte doma?
Pochlubte se. :)



4 komentáře:

  1. Mně teď čeká zútulňování bytu. Potřebuji si pořídit knihovnu a pak věci do obýváku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to je krásná doba, když si člověk zútulňuje vlastní bydlení. ;-) Ať se vám daří pořídit si vše podle vašich představ. :)

      Vymazat
  2. Favi vůbec neznám, ale vypadá to jako fajn stránka pokud člověk potřebuje sehnat nábytek :) Ta knihovna co vypadá jako loď je zajímavá, umím si představit, že jsou v ní vystaveny suvenýry z cest k moři nebo možná přímo v nějakém obchoduse suvenýry jako regál :D

    OdpovědětVymazat