pátek 2. září 2016

Rozbalovačka

Konečně se ke mně dostala kniha, kterou jsem si hrozně přála přečíst.



Nakladatelství Cooboo poslední dobou vydává samé zajímavé příběhy. Už mám vybráno plno knih, které mají vyjít v září.


Ze Dvora trnů a růží mám hroznou radost. Knihu už jsem začala číst a jsem naprosto spokojená. :)



Anotace:
Úžasný a mrazivý příběh na motivy příběhu Krásky a Zvířete. Když devatenáctiletá lovkyně Feyre zabije v lese vlka, odvleče ji podivný tvor do svého doupěte, které se ukáže být jiným světem. Tam zjišťuje, že únosce není zvíře, ale Tamlin – jedna z nesmrtelných bytostí, které kdysi vládly světu. Nenávist se postupně mění v lásku a Feyre musí přijít na způsob, jak zachránit tajuplný svět i svého únosce.


Četli jste knihu? Nebo se na ni chystáte? 



11 komentářů:

  1. Dlouho si ji chci přečíst tak snad se k ní brzy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super prírastok! Som rada, že si si urobila radosť. :) Som zvedavá na recenziu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dvůr trnů a růží už mám skoro dočtený a pak se vrhnu na recenzi. :)

      Vymazat
  3. Četla, moc se mi líbila. :) Užij si čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný přírůstek! :)
    Čeká na mě v poličce, ale ještě před ní bych si chtěla dát sérii Skleněný trůn, tak snad se k ní brzy dostanu :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se taky ráda vrhla na Skleněný trůn, protože autorka opravdu umí psát. :)

      Vymazat
  5. Četla jsem... a upřímně jsem byla docela zklamaná....docela mě to odradilo i od toho, abych se pustila do Skleněného trůnu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla naopak z knihy nadšená a okamžitě se zařadila mezi mé nejoblíbenější série. :)

      Vymazat