úterý 5. dubna 2016

Přečtené knihy: březen 2016

Tak máme tu seznam březnové četby. Za tento měsíc jsem přečetla 10 knih. Pěkné kulaté číslo. :D
A která z knih mě zaujala nejvíc?
Pojďte se podívat. ;-)

1. místo Rubínový kruh

Rubínový kruh
zdroj

Krásné zakončení 6. dílné série od mé oblíbené autorky Richelle Mead. Na knihu jsem se už dlouho těšila, protože tahle série měla díl od dílu napínavější obsah a já chtěla konečně zjistit, jak to celé dopadne. ;-) A celá série byla prostě skvělá. :)
Moje hodnocení: 93%

2. a 3. místo Sirotčinec slečny Peregrinové

Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti    Podivné město
zdroje

Vůbec jsem nečekala, že se mi knihy budou tolik líbit, ale líbily. Příběh byl poutavý, napínavý a kouzelný. Určitě se ráda pustím do dalších dílů. A také se plánuji podívat na film. ;-) Akorát některé ty fotky mi naháněly strach. :D
Moje hodnocení: 89%

4. místo Ledová past

Ledová past
zdroj

Nějak se mi začala tahle série pro mladé líbit. :D A už v knihovně vyhlížím další díl. Příběh je opět krátký, ale plný dobrodružství. Tentokrát se děj odehrává na ledu a v zimě. A mladí přátelé usilují o další talisman, konkrétně od velké a nebezpečné medvědice.
Moje hodnocení: 75%

5. místo Deník zkrachovalé lásky


zdroj

Milá oddechovka, kterou jsem vypátrala v Levných knihách za 29 Kč. Hlavní hrdinka se zamýšlí nad dosavadním životem a zjišťuje, že měla růžové brýle a její vztah není takový, jak si myslela. Postupně na světlo vyplouvá nepříjemná pravda, s kterou se hrdinka musí vypořádat. Celý příběh provoní marmelády, které Alice s láskou vyrábí. ;-)
Moje hodnocení: 69%

6. místo Čarodějky z East Endu

Čarodějky z East Endu
zdroj

Knihu jsem také pořídila v Levných knihách. Koupila jsem ji především kvůli tomu, že jsem zrovna dokoukala úžasný seriál, který vznikl na motivy této knihy. Tak jsem doufala, že kniha bude stejně skvělá jako seriál, což se úplně tak nestalo. Přesto příběh neurazí a jelikož se lišil od seriálu, některé události jsem nečekala, a tudíž jsem byla překvapená.
Moje hodnocení: 62%

7. místo Láska v Paříži

 Láska v Paříži
zdroj

O této knize jsem se už rozepsala v této recenzi ;-)
Moje hodnocení: 61%

Tyto dvě knihy jsem četla čistě ze zvědavosti. :D


Já, Jůtuber     Grey
zdroje

A poslední kousek je Vězněná


Vězněná
zdroj

Ještě teď mám z knihy husí kůži. Bylo to strašidelné, zvrácené, až nechutné, na takové věci asi nemám žaludek. :D Na druhou stranu autor ve mně vyvolal celou řadu emocí a já se dokonce bála, takže kniha není špatná, akorát nebyla vůbec pro mě. Asi nikdy jsem nečetla nic, tak znepokojivého. Jsem srabík :D



6 komentářů:

  1. Ze zmiňovaných znám asi šest knih (ale běda mi, ani jednu jsem nečetla). Docela mě zaujala ta poslední - obálkou i nechutnostmi :D
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vězněná zaujala i moji kamarádku, která zrovna dočetla Vraní dívku a chtěla poradit něco podobného. :D Jí takovéhle věci baví, pro mě to vážně není. Ale musela jsem to prostě zkusit. :D

      Vymazat
  2. Deset knih, páni, neuvěřitelná bilance :) Vězněná mě zaujala, já tyhle drasťárny celkem můžu, musím se po ní podívat a zjistit víc - děkuji Ti za tip a brzy se z ní vzpamatuj :) Krásný večer přeji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Vážně se mi ještě nikdy nestalo, aby mě nějaká kniha takhle znechutila, ale pokud tě tenhle typ literatury baví číst a líbí se ti, tak Vězněná bude něco pro tebe. ;-)

      Vymazat
  3. Od Richelle se chci už také konečně něco přečíst, tak snad se brzo na ni dostane! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tuhle autorka fakt ráda. Píše přesně pro mě. :D

      Vymazat