sobota 22. října 2022

Tři drobné chybičky

 Tři drobné chybičky aneb Nejvíc mě vzruší, když tě zcela ovládám je třetím dílem série Klub zavázaných očí od americké autorky Nikki Sloane, která se specializuje na žhavé romány pro ženy. Dříve se živila jako servírka, scénáristka a instruktorka tance, dokonce se zabývala i grafickým designem. Ale jelikož její erotické romány slaví úspěch, tak se nyní může naplno věnovat spisovatelské dráze. Momentálně žije v Kentucky s dvěma syny a manželem, kterého poznala v zahraničí ve vířivce.

Ross, můj sobecký expřítel, mě za celé dva roky nelíbal tak jako teď Joseph. Sebejistě a zkušeně. Jako umělec, který piluje své dílo, maloval Joseph každým dotekem rtů nebo polaskáním jazyka nový pocit. Nežádal o svolení. Ne, tenhle muž si bral, co chtěl. Zmocnil se jen mých úst, ale měla jsem pocit, jako bych pod jeho nadvládou byla celá.

Hlavní hrdinka Noemi se rozešla s dlouholetým přítelem a cítí, že by ráda vystoupila ze své komfortní zóny a poznala něco nového. Chce si konečně užít. S kamarády se zajde podívat do nočního klubu a jelikož se shodou okolností připlete do rvačky, sám majitel si ji pozve do kanceláře. Ten hodlá celou situaci vyřešit bez skandálu, ale nakonec se celý rozhovor stočí k nabídne odvozu. Noemi se sice chtěla vzpamatovat z nepovedeného vztahu, ale Joseph ji zaskočil a ona couvla. Přesto na něj nemůže přestat myslet a začíná litovat, že odmítla možná životní zážitek.

Ona byla vždycky hodná holka se vzorným chováním. Vždy dělala jen to, co se sluší a patří. A teď by ráda byla ta odvážná, otevřená, špatná a chce vyzkoušet ty sprosté, nemravné věci, o kterých dříve jen snila. Ale všechno je pro ni nové a teprve objevuje svoji skrytou stránku. Josepha fascinuje její vzdorovitost, nevinnost, nezkušenost, otevřenost, ohnivost, inteligence i zjev. On sám vlastní nelegální bordel a je vlastně pasák, což před dívkou samozřejmě tají. Je sebevědomí, mocný, autoritativní, charismatický, panovačný i vzrušující. Vždy si všechny držel od těla a s dívkami nechodil, jen si nezávazně užíval. Jsou to tedy pravé opaky – jelikož on je sexuální odborník a ona naprostá začátečnice.

„Bez urážky, ale nehodlám si brát prášky od cizího člověka. Beztak mám nějaké v kabelce.“ Se zaskřípěním jsem šuplík zavel a znovu na ni pohlédl, začal jsem u jejích podpatků a postupoval vzhůru. Drobná postava a v dobré formě. Útlý pas, který vyzýval ruce, aby se ho chopily. Abych si ji přitáhl na ten svůj…

V příběhu nalezneme provokování, fascinaci, čistou erotiku, BDSM, magnetickou přitažlivost, překračování hranic i touhu. Tenhle erotický román se rozkládá na 286 stranách a součástí díla jsou i sms zprávy. Kniha je vydaná v edici Red, která se neustále rozrůstá. A pokud je tenhle žánr váš oblíbený určitě si zde přijdete na své. Je rozhodně z čeho vybírat, řadí se sem například i spisovatelky Tiffany Reisz či Penelope Bloom.

V knize se ve vypravování střídají dva zcela odlišní vypravěči - Joseph Monsata a Noemi Rossová. Ona vzorná slušňačka a on ostřílený majitel nočního klubu. Noemi dříve jen něco předstírala, ovšem nyní po boku drsného muže rozkvétá a objevuje své pravé já. Joseph ji nenávratně změnil. Naprosto ho uhranula a on se rozhodne ji učit, posunout hranic a vypustit sexuální stvoření. Rád by ji rozkazoval, experimentoval a podřídil si ji.

Ty scény na bezpečnostních obrazovkách už mě nijak zvlášť nevzrušovaly. Ale tahle dívka se svým šokovaným výrazem? Zažehla ve mně plamen a přivedla mě k životu. Bylo to nebezpečné a vzrušující.

Když dochází k probírání nezvyklé sexuální dohody s prakticky cizím mužem dominantem, tak jsem si vzpomněla na dílo 50 odstínů šedi. I v tomto případě je na jedné straně nezkušená dívka a pochroumaný muž, ale jinak jsou obě díla odlišná. A Tři drobné chybičky jednoznačně drzejší, oprsklejší a erotičtější.

Tři drobné chybičky mě hodně překvapily. Četla jsem již několik erotických románů, ale tenhle byl specifický. V podstatě jde o čistou erotiku a nějaký děj jde úplně stranou. Sexuální napětí je zde hmatatelné a objevuje se téměř okamžitě. Autorka se prostě s ničím nepáře a jde do všeho naplno. Nestydí se a popisuje opravdu různorodé sexuální praktiky mnohdy i ty, které jsou společností brány jako tabu.

Málem jsem upustila telefon. Rozkazoval mi dokonce i v esemeskách a bylo to vzrušující. Kde byla hanba za to, co jsem udělala? Za to, co jsem udělala? Vyspala jsem se s mužem, o kterém jsem skoro nic nevěděla, a dovolila mu vzít si mě přímo na veřejnosti. Kam tohle všechno povede?

U této knihy jsem až červenala, musím připustit, že jsem nečetla víc otevřené erotické dílo. Bohužel nemohu porovnat předchozí části série, ale tenhle třetí díl se opravdu povedl. Jedná se o čtivé, dráždivé, vzrušující čtení, která vám rozproudí krev v žilách. Příběh doporučuji starším čtenářům s otevřenou myslí, kteří mají rádi tento žánr. A nejde jim tolik o děj, ale hlavně o erotiku, které je ve Třech drobných chybičkách požehnaně.

Ukázka:

„Byla jsi vždycky hodná holka, než jsi mě poznala?“ „Asi bys to řekl…, Pane.“ Nemusela mě tak oslovovat i na veřejnosti. Noemi nebyla moje otrokyně. Takové uspořádání mě nezajímalo a jsem si jistý, že ji taky ne. Mít nad někým kontrolu 24/7 bylo příliš náročné a už tak jsem měl dost prací na plný úvazek. Ne, ona se mi vysmívala. „Jenom si to zhoršuješ,“ řekl jsem tichým hlasem. „Jaká jsi byla, slušňačko? Samé jedničky a každý večer doma před večerkou?“ Pokrčila rameny. „Nepila jsem, nekouřila ani nebrala drogy. Neměla jsem sex.“ Jo, tu čest dosud prokázala jen nějakému kreténovi jménem Ross. Týden se mnou a jeho jméno snad zapomene. „Nikdy jsem nechodila za školu,“ pokračovala, „ani jsem nedělala potíže. Nikdy jsem neporušovala vymezená pravidla. Vlastně jsem vůbec nežila.“ „Až doteď,“ uculil jsem se. „Jo, jasně,“ připustila a v očích jí zablýsklo, „nic netrvá věčně.“ Na chvíli nás vyrušila obsluha, která nám přinesla jídlo a pak se zase vytratila. „Co ty? Byl jsi vždycky takhle… panovačný?“

Hodnocení: 4/5

Velice děkuji Knihám Dobrovský za poskytnutí recenzního výtisku!

4 komentáře:

  1. Tenhle druh knih si jednou za čas na odreagování ráda přečtu. Konkrétně tato série mě docela láká a po tvé recenzi vím, že se po ní podívám. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak toto není kniha pro mě. :-D ale má hezkou obálku.

    OdpovědětVymazat