středa 15. listopadu 2023

BOX 4 BABIES

 Krásný den, moji milí čtenáři,

dneska bych se s vámi chtěla podělit o již druhý krásný balíček, který jsem dostala v rámci spolupráce od Novinky s chutí. Jedná se o BOX 4 BABIES and their mothers určený maminkám s dětmi od šesti měsíců do čtyř let. Který se nám s malým synkem opět náramně hodí. ;-)

Minulý box nás naprosto nadchnul, takže jsem otevírala tenhle podzimní s velkým očekáváním. A i tentokrát za asistence mého malého pomocníčka jsem si rozbalování užila. A i Kubíček měl o zábavu postaráno.


A pojďte se podívat, co všechno bylo tentokrát uvnitř. ;-)

Největší radost nám udělalo Elmex Baby kousátko vhodné pro děti od 0-12 měsíců. Tenhle kartáček / kousátko seznamuje mimča s čištěním zubů. Navíc je navržen tak, aby usnadnil prořezávání zoubků. Což je pro nás teď aktuální. Kubíček ve svých deseti měsících neměl ani jeden zoubek a konečně po týdnech čekání se začíná první klubat. Možná proto si tenhle kartáček vyrobený ze 100% potravinářského silikonu tolik oblíbil. Rukojeť je navržená pro malé dětské ručičky a Kubík si aspoň postupně bude navykat na kartáček.

V balíčku se dále nacházelo batolecí mléko Nutrilon Advanced 3, které pomáhá podporovat imunitu miminka. A to díky vyvážnému obsahu vitamínu C a D. Kubík s umělými mléky od Nutrilonu má jen dobrou zkušenost, takže za chvíli až dopijeme Nutrilon 2, se s chutí vrhneme na 3. Ten čas tak letí.

Co se týká Pampers Pants plenkových kalhotek, tak to bude naše premiéra. S touhle značkou ještě nemáme zkušenost, takže jsem hodně zvědavá. Ale plenkové kalhotky by měly mít jedinečnou kapsu , která spolu s pružným pásem poskytuje až 12 hodin ochrany proti protečení. Navíc jsou dermatologicky testovány a mají absorpční jádro, které absorbuje tekutinu.

A nakonec tu máme moji oblíbenou přírodní kosmetiku značky WELEDA. Konkrétně měsíčkovou kojeneckou koupel, která šetrně myje a vyživuje jemnou dětskou pokožku. Zklidňující hřejivý měsíček spolu s mandlovým a organickým sezamovým olejem kůži nevysuší, stačí jen přidat do koupele. Vhodné i na citlivou a suchou pokožku. 

A náš oblíbený měsíčkový kojenecký olej je určený pro jemnou dětskou pokožku. Hodí se k dočištění zadečku, k ošetření suché či podrážděné pokožky i jako součást kojenecké masáže. Tohle minimalistické složení - sezamový olej a měsíček lékařský mi osobně voní - je to takové přírodní bez přidané parfemace. Olej se pěkně roztírá a Kubíček se již tolik u natírání nečertí, jelikož jsem ho teď spojila s masáží. 

A na vrchu ležela Šikulkova encyklopedie pro zvídavé děti od 4 - 8 let. A tohle je přesně časopis, který by mě bavil, kdybych byla dítě. Obsahuje krásné ilustrace, uvnitř je spousta úkolů, her, kvízů, hádanek či kreslení. Nechybí ani trocha učení o zeměpisu, nebo třeba angličtiny.

BOX 4 BABIES mě baví a navíc nám skvěle vyhovuje a opět obsahuje produkty, které využijeme. Já osobně jsem nadšená. :)

Co vy a tajemné boxy, máte s nimi nějakou zkušenost? 

A jak se vlastně obsah líbí vám?

Velice děkuji Novinkám s chutí za poskytnutí tohoto krásného boxu!

5 komentářů:

  1. Mně přijde obsah naprosto parádní. Já mám překvapení ráda, ale u těchto boxů se vždy bojím, co tam bude a nebude. Kdysi jsem si objednala párkrát Zajíci v krabici, což se mi líbilo. Tak asi se brzy k nějakému knižnímu osmělím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, obsah mě opět potěšil. ;-)
      A stejně jako ty se při otevírání trochu bojím, ale zase je to překvapení zajímavé. :) Je to zase něco jiného.

      Vymazat
  2. Pro maminky s dětmi určitě zajímavý boxík. Já už nejsem cílovka (čas hrozně letí, mému "miminku" bude za pár měsíců 30 :D)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám 3 měsíčního vnuka a další se narodí za měsíc, takže takový box by byl dobrý dárek pro maminky....hezký tip.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat