pátek 27. září 2024

Pomocníci do domácnosti

 Krásný den, moji milý čtenáři,

dnes bych vám ráda představila užitečné pomocníky do domácnosti, které jsem měla tu možnost otestovat díky trnd. Jedná se o tři praktické produkty na praní od společnosti Henkel.

Stává se ze mě úplná bydlenka, ale tenhle balík mi udělal radost. U nás v domácnosti s malým dítětem se pere hodně často, takže jsem ho už stihla celý řádně otestovat. S přítelem už nějakou dobu používáme kapsle Persil. Takže jsem moc ráda vyzkoušela tyhle čtyřkomorové s novou recepturou. U Persil Discs Expert Stain Removal se mi líbí, že čistí nejen prádlo, ale zajistí svěžest i pračky, což mi přijde velmi užitečné. Stejně tak oceňuji, že kapsle účinkují i při nízkých teplotách a i bez aviváže prádlo příjemně voní. Použití je navíc naprosto jednoduché, stačí vzít tabletku a vhodit ji do bubnu a  nemusí se už nic dávkovat nebo dolévat. 

Silan Magic Magnolia je aviváž s moc příjemnou vůní, která vydrží. Obsahuje unikátní technologie, které usnadňují žehlení prádla díky uhlazení vláken. Složení aviváže chrání i oblečení proti statické elektřině. Silan taktéž znám a ráda používám. A konkrétně tato magnoliová vůně mi extrémně voní a líbí se mi, že je opravdu pronikavá a intenzivní. Navíc změkčuje prádlo.

K2R Colour Catcher jsou prací ubrousky, které už nějakou dobu znám, a bez kterých si už praní nedokážu představit. Byly pro mě velkým objevem a extrémně užitečným. Díky patentované technologii zabraňují obarvení prádla, takže stačí přidat papírek do pračky a můžete v klidu prát různobarevné kousky spolu a přebytečná barva se vsákne do ubrousku a ochrání tak oblečení před obarvením. Za mě geniální řešení. Mám je už mnohokrát ozkoušené a nikdy nezklamaly. Osobně se mi hodně ulevilo, že nemusím třídit prádlo podle barev, ale všechno hodím do jednoho bubnu. Ubrousky z přírodních vláken zachytí jako magnet veškeré částečky barev i špíny. 

Tohle testování bylo pro mě jako dělané. Jednalo se o produkty, které ráda používám, ale navíc s vylepšeným složením. Já osobně jsem byla spokojená, jednak s úžasně vonící aviváží, která dlouho vydrží, hloubkově čistícími kapslemi vhodnými i na odolné skvrny či užitečnými pracími ubrousky, díky kterým již nebudete muset třídit prádlo a ušetří čas i vodu. Vše jsou praktické a účinné prostředky na praní, které budu používat i nadále. 


2 komentáře:

  1. Tak to je super testování...produkty, které má člověk rád a využije. Síla s magnólií mám ráda 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tohle bylo skvělé testování. Všechny produkty užitečné i účinné. :)

      Vymazat