neděle 12. listopadu 2017

Přečtené knihy - září 2017

Za měsíc září se mi povedlo přečíst 7 knih.

Škola dobra a zlaSvět bez princůRande naslepoSe záštíRůže & dýkaSnaž se nedýchatPapírová princezna

Škola dobra a zla: 5/5
Škola dobra a zla 2: 4/5
Rande naslepo: 2,5/5
Se záští: 4/5
Růže a dýka: 4/5
Snaž se nedýchat: 4/5
Papírová princezna: 5/5

Nejlepší kniha měsíce:
Jasný vítěz Papírová princezna, jde o takovou moderní verzí dobře známé Popelky. V tomto případě nesnesitelné nevlastní sestry nahradili neodolatelní, fascinující a zároveň pyšní Royalové, kteří hodlají Elle pobyt co nejvíc znepříjemnit a daří se jim to skvěle.
Ve zkratce Papírová princezna vypráví o tom, jak se chudá, ostřílená holka dostane do bohaté rodiny, plné krásných a namyšlených bratrů, kteří ji nenávidí a dávají jí to pěkně sežrat. Nejde o žádný originální příběh, ale autorčin styl psaní prostě umí zaujmout. Děj není nudný, naopak autorky knihu okořenili sarkastickými dialogy, nevyhnula se ani erotice či mužské dominanci.



Nejhorší kniha měsíce:
Rande naslepo. Kdybych neviděla film a neměla tak velká očekávání, možná by se mi příběh více zalíbil. Kdybych nečekala romantickou komedii, nebyla bych tak nemile překvapená. Ale v tomhle případě musím říct, že snad poprvé mi připadala filmová verze zábavnější, povedenější a lépe uchopená. Kniha na mě působila až depresivně. Navíc mi tam scházel  nejen vtip, ale určitá odlehčenost, bezstarostnost a především honba za láskou, které filmu dominovaly. 



Překvapení měsíce: Škola dobra a zla je pro mě objevem měsíce. Když jsem měla volnou chvilku na brigádě v knihkupectví, tak jsem se začetla do tohoto pohádkového příběhu. I když je kniha určena mladším, tak mě okouzlila. Teď už jen zbývá přečíst závěrečný díl.

6 komentářů:

  1. Papírová princezna vypadá naprosto úžasně! Mám další knížku pod stromeček. :) :D
    Fandom Before Blood CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Papírová princezna je skvělá knížka, mě si ihned získala, teď čekám, až mi přijde poslední díl. :)

      Vymazat
  2. To je parádní číslo. Já jsem četla akorát Se záští, z které jsem byla nadšená. Na papírovou princeznu a Růži a dýky se taky co nejdříve chystám. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jednu z knížek jsem nečetla, ale Papírová princezna mě láká! :)

    OdpovědětVymazat