středa 17. února 2016

Čtenářská výzva 2016 - Kniha psaná pod pseudonymem

Kniha psaná pod pseudonymem


Letos jsem se i já rozhodla zúčastnit Čtenářské výzvy 2016 na Databázi knih.
A musím se hned na začátku přiznat, že leden byl na knihy velmi plodný a já stihla přečíst již 15 z 20 knih z výzvy. :D Prostě knihomol no. ;-)


Ostrov Lhářů

 
 (http://www.databazeknih.cz/knihy/ostrov-lharu-235671?c=all)

Mě už dostala první věta anotace: Přečtěte si to. A jestli se Vás někdo zeptá, jak to skončí, prostě LŽETE!.*

Od té doby jsem se nechala unášet dějem.

název knihy: Ostrov lhářů
autor: Emily Jenkins (pseudonym - E. Lockhart
nakladatelství: Host
počet stran: 264


Báječná rodina Sinclairových.
Soukromý ostrov.
Velice bystrá dívka, se kterou
je něco v nepořádku.
Skupina čtyř přátel — Lhářů —,
jejichž přátelství začne být destruktivní.
Revoluce. Nehoda. Tajemství.
Lži a další lži.
Pravá láska.
Pravda.*

Z knihy jste buď nadšeni, nebo naopak rozladěni. Buď vám je konec od poloviny knihy jasný, nebo naopak vůbec netušíte a na konci vás to smete.
Já se řadím k těm, co sice konec čekali, přesto jsem nadšená.

Hořko-sladký příběh vyprávějící o bohaté rodině Sinclairových. Kde nic není takové, jak se na první pohled zdá. Příběh plný přetvářky, lží, ale i lásky. 
Navíc uvnitř knihy je spousta citátů:

"Neměli bychom přijmout zlo, které můžeme změnit."
"Pozorovali jsme oblohu. Bylo na ní tolik hvězd, že to vypadalo jako slavnost, velký a tajný večírek, který galaxie pořádá na oslavu toho, že šli lidé konečně spát."*

*Lockhartová E., Ostrov lhářů, Praha: Host, 2015, 264 str., ISBN 978-80-7491-423-2

Já knihu zařadila do výzvy pod autora píšícího pod pseudonymem a jsem ráda, že jsem si vybrala zrovna tuto knihu plnou lží :D

Další knihy, které můžete v knižní výzvě využít: 
Jessea Perry - pseudonym Avery Williams: série Inkarnace
Judith Rumelt - pseudonym Cassandra Clare: série Nástroje smrti, Pekelné stroje, Magisterium
Alexandra Coelho Ahndorilová a Alexander Ahndoril - pseudonym Lars Kepler
J.K.Rowlingová pseudonym Robert Galbraith - Volání kukačky a Hedvábník





Žádné komentáře:

Okomentovat