pátek 18. března 2016

Filmová podoba knihy - Než jsem tě poznala


Určitě nejsem jediná, kdo se nemůže dočkat, až uvidí své hrdiny nejen ve své fantazii, ale i na filmovém plátně. V případě fenomenálního příběhu Jojo Moyesové – Než jsem tě poznala, se naše přání stalo skutečností. A tento unikátní, příběh plný citu byl zfilmován. A 30.6.2016 se dočkáme premiéry i my v České republice.

Jojo Moyesová
-      britská autorka, která se narodila v roce 1969 v Londýně
-      již dvakrát získala cenu pro nejlepší romantickou novelu roku
-      žije na farmě v Saffron Walden v Essexu se svým manželem, novinářem Charlesem Arthurem, a jejich třemi dětmi
-    mezi její další díla patří: Poslední dopis od tvé lásky, Stříbrná zátoka nebo Dívka, již jsi tu zanechal









Než jsem tě poznala (Me Beforu You)



Román, který patří mezi světové bestsellery
Počet stran: 407
Nakladatelství: Ikar
Překlad: Lucie Mikolajková
Rok vydání v ČR: 2013

„Máš jenom jeden život. Je to vlastně tvoje povinnost, prožít ho co možná naplno.“

„Prostě jen žij. Prostě žij!“



Varování: Bez kapesníků ho ani nezkoušejte číst. 




Drama, ve kterém si zahraje Emilia Clarke (můžete jí znát ze seriálu Hra o trůny, kde hraje hlavní postavu  Daenerys Targaryen ) a Willa si zahraje Sam Claflin (známého ze série Hunger games, kde si zahrál Finnicka nebo z filmu S láskou Rosií)


Režie: Thea Sharrock
Scénář: Michael H. Weber, Scott Neustadter (už psali scénář k filmové verzi Hvězdy nám nepřály), Jojo Moyes
Obsah: Louisa Clark (Emilia Clarke) je dívka z malého města, jejíž život se nachází ve slepé uličce. Oproti tomu Will Traynor (Sam Claflin) je úspěšný mladý muž, který svůj život miluje. Vše se změní po těžké nehodě, po které je Will upoután na invalidní vozík. Najednou nemá žádný důvod dál žít, dokud nepotká Louisu, kterou na šest měsíců najme jako svoji pečovatelku. Louisa je ale pevně rozhodnuta mu dokázat, že rozhodně stojí za to žít. Podaří se jí to?






„Někdy, Clarková, někdy jsi skoro to jediný, kvůli čemu mám ráno chuť se probudit. “


„Jestli se bojíš, že mám snad nějaký zákeřný plány, jak tě svedu, vždycky mi můžeš odpojit baterii. “





Takže si zapište do diáře datum 30. 6. a sejdeme se na premiéře. :)

2 komentáře:

  1. Já už se opravdu těším, ale Emilia se mi v roli Louisy vůbec nelíbí... Málokdy mi někdo přijde v traileru tak nesympatický, ale doufám, že si na ni nějak zvyknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si Louisu taky představovala jinak, ale mohlo to dopadnout ještě hůř. :D

      Vymazat