pátek 7. července 2023

BOX 4 BABIES

Krásný den, moji milí čtenáři,

dneska bych se s vámi chtěla podělit o krásný balíček, který jsem dostala v rámci spolupráce od Novinky s chutí. Jedná se o BOX 4 BABIES and their mothers určený maminkám s dětmi od šesti měsíců do čtyř let. A jelikož já mám malého synka, neváhala jsem a s radostí balík objednala.

S podobnými boxy jsem neměla osobní zkušenost, i když jsem je už delší dobu chtěla vyzkoušet. A popravdě jsem nečekala, že mě produkty takto nadchnou. Rozbalování jsem si vyloženě užila. I Kubíček byl velmi zvědavý.

A pojďte se podívat, co všechno bylo uvnitř. ;-)



Největší radost nám udělala vícezrnná kaše s ovocem - obilno-mléčná kaše. Zrovna jsem totiž Kubíčkovi chtěla obohatit jídelníček o novou pochutinu. Takže tenhle produkt byl přesně pro nás. A hned druhý den jsem malému udělala první mističku. A Kubíček byl nadšený, snědl úplně všechno a ještě by chtěl přidat. Sama jsem u přípravy ochutnala a kašička je chuťově opravdu dobrá, obsahuje banán, jablíčko, ostružiny a borůvky a příprava je také velice snadná.   5/5 Velké doporučení

 Nutrilon kaše jsou jako jediné s unikátní směsí prebiotik GOS/FOS. Kromě toho jsou zdrojem důležitých minerálních látek, obsahuje pečlivě vybraných kvalitních obilovin a jsou bez palmového oleje a přidaného cukru.

V balíčku se dále nacházely dvě velká balení umělého mléka Nutrilon Profutura Cesarbiotik. Tedy pokračujícího mléka pro děti od ukončeného 6. měsíce do roku. Je primárně inspirované potřebami dětí narozených císařským řezem. Obsahuje prebiotika GOS/FOS a kombinaci probiotik Bifidobacterium.

Jaká náhoda, Kubíček je bohužel od narození na umělém mléku a zrovna na Nutrilonu. Používali jsme Profuturu Duobiotik, ale i Cesarbiotik jsme vyzkoušeli. A naštěstí mlíčka malému okamžitě sedla a začal rychle přibírat. Takže opět parádní součást balíčku, kterou využijeme.

Od značky Biorepair se v balíčku nacházela zubní dětská pasta s příchutí jahody, která chrání před zubním kazem a dělá zuby silnější a zdravější. Tahle speciální pasta je ideální od prvního mléčného zoubku. Dětská sklovina je jemnější a zranitelnější a potřebuje odlišnou péči. Obsahuje microRepair posilující sklovinu mléčných zubů a podporuje zdravý vývoj stálých zubů. Je důležité chránit dětské zoubky před cukernatými kyselinami. Složení je testované s jemnou ovocnou příchutí a obsahuje extrakt z jahod vyživující dásně. Zdarma naleznete v každém balení omalovánky plné dvou roztomilých veverek Liny a Fraga díky kterým bude snazší vysvětlit  důležitost ústní hygieny.

Kubíčkovi ještě nevykoukl ani jeden zoubek, ale je to už jen otázka času a i tahle pastička se nám bude hodit. Malému jsem už pro jistotu pořídila i první kartáček, který také čeká, až přijde jeho čas.

V boxu se nacházejí i Kubík cereálie: Choco Cookies - tedy mini sušenky s obsahem kakaa, které obsahují směs vitamínů a minerálů a celozrnnou mouku bez palmového oleje a glukózo-fruktózového sirupu. Které jsem okamžitě zabrala pro sebe. Tuhle značku mám ráda odmalička a je možné, že sehrála roli při výběru jména. Za mě ideální volba pro rychlou snídani, kterou si stihnu užít. Sušenečky jsou moc dobré. 

Značka Kubík přichází i s dalšími druhy cereálií v rodinném balení. Honey Rings - medové kroužky s obsahem celozrnné pšeničné mouky a přírodního medu, Choco Balls - křupavé čokoládové kuličky s pravým kakaem a Cini Squares - voňavé skořicové plátky s obsahem pravé skořice. Budu muset vyzkoušet. ;-)

Dostáváme se ke Garnier Ambre Solaire: Sensitive Advanced Kids, což je opalovací mléko pro citlivou dětskou pokožku. S ochranným faktorem SPF 50+ vhodné pro děti od 3 let, které je hypoalergenní a snadno roztíratelné a voděodolné. 

A pro maminku tu máme péči proti celulitidě a striím od Dermacolu. Obsahující látku Dermochlorella stimulující vznik hlavních složek kůže a zabraňující jejich degradaci. Plus další komplex rostlinných extraktů, které zlepšují projevy celulitidy a nakonec kyselina hyaluronová navracející pokožce hydrataci.

Tenhle produkt mě zaujal na první pohled svým vzezřením, ale i tím na co je určený. Zrovna nedávno jsem přemýšlela zda nezainvestovat do podobného krému. Jelikož těhotenství se na mém těle přeci jen podepsalo. Tak doufám, že mi Dermacol pomůže a budu se zase cítit trochu lépe. 

A na vrchu ležela Šikulkova encyklopedie pro zvídavé děti od 4 - 8 let. A tohle je přesně časopis, který by mě bavil, kdybych byla dítě. Obsahuje krásné ilustrace, uvnitř je spousta úkolů, her, kvízů, hádanek či kreslení. Nechybí ani trocha učení o zeměpisu, nebo třeba angličtiny.

BOX 4 BABIES mě tedy velmi mile překvapil. Vůbec jsem nečekala, že bude obsahovat tolik produktů a navíc tak zajímavých. Já osobně jsem nadšená. :)

Co vy a tajemné boxy, máte s nimi nějakou zkušenost? 

A jak se vlastně obsah líbí vám?

Velice děkuji Novinkám s chutí za poskytnutí tohoto krásného boxu!

8 komentářů:

  1. Tak super, je fajn, že obsah boxu měl úspěch. :) Já osobně jsem tajemný box nikdy nezkoušela, měla bych strach, co v něm bude. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi právě na tom líbí, to překvapení. ;-) Já miluju otvírání dárků na Vánoce a tohle je něco podobného. :)

      Vymazat
  2. Když byly děti malé, nic takového nebylo. Věřím, že box udělal radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Já s těmito boxy zkušenosti nemám, ale pořád si říkám, jak bych to chtěla vyzkoušet. Tak třeba někdy :-) Jinak malý je moc roztomilý ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, je to miláček. ♥ Tak třeba se brzy odhodláš a nějaký ten balíček vyzkoušíš. :)

      Vymazat
  4. Já pravidelně odebírám Brand box a Glanc box. Zejména Glanc boxy bývají hodně dobré. Že existuje varianta pro maminky s dětmi, jsem netušila (ono tak nejsem cílovka - mému dítěti bude za chvíli 30 :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec se nedivím, že pravidelně odebíráš, boxíky jsou vážně skvělé. Moc mě nadchly. ;-)

      Vymazat