neděle 16. července 2023

Zachraň mě

 Zachraň mě aneb Jenom výměnný obchod. Jenže plány se mění... napsala americká autorka Stacey Kennedy, která píše především romantické knihy pro ženy. Ráda vypráví o vroucí lásce, jelikož ji samotnou obklopuje a dobře ji zná. 

Zachraň mě je třetím dílem erotické série z klubu Phoenix, kde se plní ty nejdivočejší sexuální fantazie. Jedná se o útlou knížečku, která má jen kolem 200 stran a je to tedy jen taková jednohubka. Ale je plná sexu a nevyhýbá se těžkým tématům v tomto případě se zaměří na duševní traumata. Dílo je vyprávěno vypravěčem, který se zaměřuje na dvě hlavní postavy - tentokrát na Kierana Blaca a Hazel Roseová 

Kdo říká, že život je těžký, ví, o čem mluví.

Hazel s trochou závisti sleduje, jak moc jsou její kamarádky zamilované. Ona sama nemá s láskou skoro žádnou zkušenost, ale ráda by našla svoji spřízněnou duši. Její spolubydlící se stěhuje za snoubencem a Hazel nezvládne platit nájem. Musí se vystěhovat, naštěstí jí prozatímní útočiště nabídne sám Kieran. Oba jsou z nového uspořádání chvíli nesví, zvlášť, když po sobě neustále pokukují.

Jenže jsou naprosto protikladní. On je vysportovaný hasič, který miluje sex na veřejnosti a netají se faktem, že nechce vážný vztah a nevěří na lásku. Libuje si v nezávazném dovádění a po těžkém rozvodu rodičů ani netouží po rodině. Ona je zodpovědná, nevinná, nezkušená, naivní, romantická , tichá, stydlivá a moc milá dívka, která věří na pravou lásku. A tak odolávají pokušení, aby si neublížili. 

Hazel ho dokonale ho vyvádí z míry, je pro něj nedosažitelná a o to víc ji chce. Rozhodl se ji chránit a tak se dozvídá o prožitém traumatu, které ji změnilo. Kromě toho musí řešit ohrožení kariéry, jelikož se rozjel hon na tajemný klub Phoenix. Novináři chtějí za každou cenu zjistit, jak to s ním vlastně je a odhalit jména exklusivní klientely.

"I když mám pocit, že kdykoli ho vidím, začnou mi téct sliny, vím moc dobře, že si s ním nemám začínat. Nemá smysl chtít něco víc. Nikdy k tomu nedojde."

Na tenhle díl jsem se těšila ze všech nejvíc a autorka mě nezklamala. Právě naopak tahle série mi sedne víc a víc. Je skvělé, že v ní vystupují i postavy z předchozích částí a čtenář tak ví, jak se hrdinové mají a co je u nich nového. Konkrétně Hazel jsem si moc oblíbila, je mi sympatická a to nejen svojí plachostí a dobrým srdcem. 

Jedná se o volné pokračování žhavé série vyprávějící o erotickém klubu, který slouží elitě newyorské společnosti. Tahle série přináší hříšnou touhu, chemii mezi hrdiny i voyeurství. Čtenář objevuje soukromí klub plný nečekaných dobrodružství a vášně. Autorka nám představuje místo, kde se lidé nedrží zpátky, ale rozkvétají. Kde anonymně za maskou prožívají své sny a nikomu nesdělují své jméno. 

"Hazel, musíš mě pustit, abych nás mohl odvézt domů." Přitiskla se k němu ještě pevněji. Něco se v něm zlomilo. Držela se ho jako záchranného lana, a tak kolem ní obtočil paže a držel ji právě tak pevně a odříkával konejšivá slovíčka v naději, že zmírní hrůzu, kterou prožila. 

Zachraň mě je krátká erotická kniha, která se čte sama. Jedná se o svižné a především čtivé vypravování, u kterého se mnozí budou červenat. Už jsem ani nebyla překvapena, jak jsou některé sexuální scény pikantní. Autorka se opravdu nebojí povolit uzdu své fantazii. Samozřejmě, že je, příběh značně předvídatelný od prvních stránek víme, jak to celé dopadne. Ale tak to prostě u těchto knih bývá. Ovšem oceňuji, že autorka zbytečně uměle neprodlužovala děj, ale sepsala jen to nejzajímavější a nejdůležitější a vyšla z toho peprná romantická kniha.

U nakladatelství Metafora si čtenáři již mohou přečíst další díl této série Phoenix nesoucí název Sleduj mě, který vypráví o hrdinech, které již známe. Tentokrát se Stacey Kennedy zaměřila na Lottie a Hunta.

Ukázka:

Potlačil úsměv. Za svých devětadvacet let ještě nepotkal nikoho tak nevinného jako Hazel. Po celý svůj dospělý život byl obklopen lidmi plnými vášně, kteří milovali sex, a čím bizardnější, tím lepší. Od prvního týdne vysoké školy byl pravidelným hostem erotických klubů a soukromých večírků. Na těchto akcích, kam chodívala newyorská smetánka, se také seznámil s Rhysem, majitelem Phoenixu, jehož byl zakládajícím členem. S Rhysem navázali pevné přátelství, a stejně tak s Archerem, šéfem ochranky klubu. Záměrně se stranil rodičů, aby nenarušovali jeho život, ale novou rodinu našel v přátelích a pro kohokoli z nich by skočil do ohně. Postavila se naproti němu, a jak založila ruce na prsou, rýha mezi nimi se pěkně rýsovala. Kieranovi se skoro zatajil dech.

Hodnocení: 4,5/5

Velice děkuji nakladatelství Grada za poskytnutí recenzního výtisku!

2 komentáře:

  1. Knihu jsem nedávno dočetla A musím říct, že mě naopak tenhle díl trochu zklamal. :/ Na tuhle dvojici jsem se těšila asi nejvíc, takže jsem možná měla moc velká očekávání. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, že tě zklamala. To mě tahle série stále mile překvapuje. ;-)

      Vymazat