pondělí 12. února 2024

Vyvrhel

 Vyvrhel je již čtvrtým dílem mojí oblíbené erotické série King od americké autorky T.M. Frazier (Tracey Marie), která se zaměřuje na ženské peprné romány. Patří mezi nejprodávanější spisovatelky a její díla byla přeložena do mnoha jazyků. Její erotické knihy jsou temné a plné sexy antihrdinů a odvážných hrdinek. Momentálně žije s dcerou a manželem na Floridě. Ráda cestuje a poslouchá country hudbu a setkává se s fanoušky. 

Bear je bojovný, drsný, nespoutaný, nezlomný bývalý voják z motorkářského klubu Beach Bastards, který měl převzít vůdčí roli po otci. Ale porušil zákony a jeho bývalý kolegové po něm jdou a chtějí ho zlikvidovat. Vystavil se velkému nebezpečí, když se nechal zavřít do vězení, aby ochránil svou lásku. Nepřátelé nyní ví, kde se nachází a hrozba může čekat na každém kroku. Bear konečně našel smysl života a má pro koho žít. Hodlá využít téhle šance na štěstí a dostat se ven za Thiou, na kterou neustále myslí. 

To, co jsem k Bearovi cítila, doutnalo pod povrchem už od mých deseti, a když jsme se znovu setkali, i když za dost podělanejch okolností, explodovalo to v něco silnějšího, než by kdy dokázala vylíčit jakákoli trapná romanťárna.´

Thia se venku neustále souží.  Dostala jediný úkol a to čekat, než se celá situace s Bearem vyřeší. Ovšem to se jí příčí, hodlá své lásce pomoci a ne se schovávat. A vymýšlí plán. Oba jsou nyní v nebezpečí, jelikož jsou oficiálně ve válce s bratrstvem, ve kterém vládne tvrdá diktatura. Musí zabojovat o život i o lásku.

Kniha má jen něco málo přes dvě stě třicet stran, a jelikož se jedná o čtivé dílo, lze jej v klidu přečíst během jednoho dne. Opět jsou zde kapitoly z minulosti, u Beara vidíme jeho těžké dětství s tvrdým despotickým otcem, který se choval strašně. V přítomnosti se na scéně nečekaně objevuje jeho matka, kterou prý otec držel celé ty roky pod zámkem. A sehraje v ději důležitou roli.

Znamená to, že teď, když mám pro co žít, po mně budou muset jít s podělanou atomovkou přivázanou k tělu, aby mě zlikvidovali. Protože já se pryč nechystám, Ti. Neopustím tě. Teď ne. Nikdy. Slibuju."

Kdo si chce tenhle román přečíst, musí se připravit na přehršel vulgarismů a peprných výrazů. Autorka s nimi opravdu nešetří. Nechybí ani sexuální scény, násilí či brutalita. Na vulgární slovník jsem si už kupodivu zvykla, ale tentokrát mě zaskočily opravdu šokující až zvrácené scény. Autorka snad ještě více přitvrdila. 

Dramatický děj opět vypráví o různorodé dvojici  - Thie a Bearovi a ti se ve vyprávění událostí střídají. On ztratil cestu a ona mu přinesla naději. Jedná se o jiskřivý a především čtivý a napínavý ženský román, od kterého se nelze odtrhnout.  Kniha přináší mix sexu, násilí, pomsty, motorkářů, vzpomínek, mučení, zvratů, tajemství, odhalení ale i oddanosti, věrnosti a lásky. 

Bear mě mohl požádat o cokoli jiného. O cokoli a já bych to udělala. Vykradla banku, stala se artistkou na létající hrazdě, naučila se japonsky. V tu chvíli jsem na tom byla tak, že bych klidně zamířila do MK a sama do Chopa vypálila kulku, kdyby to znamenalo, že se budu moct znovu nadechnout, aniž bych si chtěla vytrhat svoje růžový vlasy pramen po prameni a NIC NEDĚLALA.

Tenhle erotický román je jedinečný a to nejen tím, že se v něm vyskytuje hodně surovostí. Některé scény jsou opravdu zvrhlé. Nechybí ani krev, mučení či mrtvá těla. Kniha není určená pro každého, rozhodně ne pro romantické duše, ani pro ty, kteří si potrpí na vytříbenou mluvu. Určitě bych ji nedoporučovala mládeži, protože není zrovna dobrým vzorem ani příkladem. Hlavní hrdina je temný a děsivý. Ale pokud rádi čtete o darebáčcích, kteří jsou neskutečně přitažliví, ale zároveň tvrdohlaví, komplikovaní, panovační neurvalci, tak je tahle série něco pro vás.

 Na úplném konci čtenáře čeká pořádný šok a já už se moc těším na další díl téhle krvavé a zároveň erotické série. Autorka navíc přidala bonusovou scénu s Thiou odehrávající se o čtyři roky později.

Ukázka:

Stalo se ale to, že jsem si pamatoval všecko, a to v nejjasnějších detailech. Čím víc jsem na ni myslel, tím víc jsem si toho pamatoval. Když jsem měl tolik času, stalo se, že jsem si ji pamatoval ještě podrobněji, než když stála přímo přede mnou. Třeba to, jak se houpala na nohou, když se cítila nepříjemně. To, jak se kousala do palce, když byla nervózní. Nikdy v životě jsem necítil potřebu nárokovat si nějakou buchtu. Ale pak jsem u ohně ochutnal ji a věděl jsem, že už není cesty zpět. Ne pro mě. Už nikdy. 

Hodnocení: 3,9/5

Velice děkuji Megaknihám za poskytnutí dalšího božího dílu vulgární erotické série, která má šťávu!

4 komentáře:

  1. Já jsem na tohle asi moc romantická duše... :D I když věřím, že to dokáže být čtivé!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, není to pro všechny. Ale kdo má tenhle žánr rád, tak bude nadšený. ;-)

      Vymazat
  2. Díky za zajímavou recenzi. Hezký valentýnský večer ❤️
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat