úterý 12. prosince 2017

Co mě zaujalo - prosinec 2017

V prosinci tedy vánočním měsíci mám sice hodně povinností do školy, hodně směn v knihkupectví, ale na moje oblíbené knihy si určitě čas najdu. :)

Hodně se těším na pokračování Falešného polibku.
zdroj

Určitě mi v knihovničce nesmí chybět třetí díl Císařových čepelí. Tuhle fantasy sérii jsem si oblíbila, je skvěle a poutavě napsaná.

zdroj

Napjatě čekám, až mi do schránky dorazí novinka z Omegy - Ty vyber, kdo přežije.

zdroj

A v budoucnu bych si ještě ráda přečetla nový příběh od Jojo Moyesové, kterou mám moc ráda.

zdroj

Které knihy by jste si v prosinci chtěli přečíst vy? ;-)

2 komentáře:

  1. Pokračovanie Falošného bozku mám na zozname kníh aj ja, ale na slovenský preklad si budem musieť počkať o niečo dlhšie :D

    OdpovědětVymazat
  2. První má nádhernou obálku, ale předchozí díl jsem nečetla (zatím)... Od Jojo Moyes teď čtu jinou knížku, ale tahle mně taky zaujala už před časem v knihkupectví :)

    OdpovědětVymazat