úterý 7. listopadu 2023

Slow-life

 Krásný den, 

tentokrát pro vás mám článek o nové české firmě, která tvoří, testuje a vybírá pro své zákazníky jen to nejlepší pro relaxaci, péči či jen tak pro radost. Vše je vyráběno ručně v České republice a z těch nejlepších přírodních ingrediencí. Jedná se o Slow Life, a jak už název napovídá, heslem je naučit se každý den prožívat a nikoliv stíhat. 

Zde hledají rovnováhu a harmonii a vše ladí do posledního detailu. Pojďte se sami přesvědčit. ;-)

Ráda bych Vám představila kolekci CALM. Tvořenou pečlivě vyladěnou uklidňující směsí 100% čistých esenciálních olejů nebo přírodními krystaly ametystu.

Pokud cítíte, že máte všeho po krk a potřebujete prostě restart, je důležité Vaše kroky neuspěchat. Hledejte odpovědi sami v sobě. Zklidnění, zjednodušení každodenní rutiny a shonu mohou být tou správnou cestou. Není potřeba se soustředit na všechny úkoly, jejichž splnění od nás okolí očekává. Vyberte si prostě to, co rezonuje s Vaším JÁ. 


V krásně zabaleném balíčku na mě čekalo přírodní pečující mýdlo CALM, které kromě krásné vůně zaujme i svým vzhledem - je na něm vyryto krásné logo firmy a prosvítají i kousky levandulových květů. Já osobně jsem si přírodní mýdla oblíbila již před dlouhou dobou a pravidelně je dostávám od kamarádek k Vánocům. Na mýdla já prostě nedám dopustit. A tohle si mě rozhodně získalo. :)
 
Tohle ručně vyráběné mýdlo přináší zklidňující vůni a šetrnou péči i do běžné každodenní rutiny. Je tvořeno směsí esenciálních olejů a levandulovými květy. Levandule uklidňuje při napětí a depresi, tlumí bolesti hlavy, snižuje krevní tlak a urychluje hojení. Má též sedativní a antiseptické účinky. Nechybí ani vanilka, šalvěj, geranium a vetiver, který je vhodný při vyčerpání a stresu, zmírňuje hněv, podrážděnost a hyperaktivní mysl, podporuje shovívavost, toleranci a rozjasňuje náladu. 


Můžeme přejít k směsi esenciálních olejů CALM, která mě neskutečně překvapila. Ta naprosto omamná vůně mě okouzlila při prvním přivonění. Přijde mi, že směs je vyrobená přesně pro mě na míru. Protože je opravdu kouzelná a pořád k ní musím čichat. Mám radost, že jsem si před rokem koupila difuzér, do kterého jsem dlouho hledala vůni, kterou budu milovat. A teď ji mám.

Můžete přidat několik kapek do vlažné vody v aromalampě nebo rozmíchat ve lžíci nosného oleje nebo mléka do koupele či využít při masáži. Tenhle esenciální olej má tedy mnohé využití.
Jedná se o opravdu vyladěnou směs vzácných 100% čistých esenciálních olejů, která přináší zklidnění, odpočinek a pravou relaxaci. A opět vypadá pěkně i po designové stránce. Ve SLOW LIFE vše dopodrobna vyladili k dokonalosti.


A nakonec tu mám přírodní vonnou svíčku, na kterou jsem se těšila snad nejvíc. A opět je to nesmírná nádhera. Nechybí úžasná vůně a navíc tak krásně vypadá. Opravdu luxusní design tvořený přírodními krystaly ametystu. Přesně takovou svíčku jsem dlouho chtěla. ♥ Můžu na ní oči nechat. ;-)


Jedná se o stoprocentně sójovou svíčku obsahující relaxační směs esenciálních olejů CALM, která kdykoli dotvoří příjemnou atmosféru a přinese zklidnění a relaxaci. Měla by obnovit vnitřní klid, harmonii a pohodu.
Každá svíčka je originál. Jelikož se jedná o ruční výrobu tak tvar, velikost i barva minerálů se liší, a proto pokaždé budete mít v ruce jedinečný výrobek tvořený s láskou. 
Objem 145 ml



Všechny výrobky jsou přírodní a ručně vyráběné v České republice. Obsahují pouze rostlinné ingredience a nejsou testovány na zvířatech. Tedy 100% vegan.

SLOW LIFE je o žití podle vlastních hodnot a upřednostňování toho, co je konkrétně pro nás nejdůležitější.
SLOW LIFE je pro nás filozofie života, která se snaží omezit stres a uspěchaný způsob života, a namísto toho se soustředit na jeho kvalitu, zážitky a na věci, které jsou pro nás osobně opravdu důležité. Jde o životní styl, díky kterému lze najít rovnováhu mezi prací a odpočinkem, mezi virtuálním světem a reálným životem, a mezi bezesporu důležitými materiálními hodnotami, a ještě důležitějším
duševním zdravím. Slow life zdůrazňuje potřebu trávit čas s rodinou a přáteli, pobývat v přírodě za jakéhokoliv počasí, najít si čas na sebe samého a své koníčky. Je to způsob života, který nás učí prožívat i ty nejobyčejnější a nejjednodušší věci, a uvědomovat si krásu v každodenních momentech.


Chtěla bych moc a moc poděkovat za zaslání takové nádhery a za možnost vyzkoušení. I když se mi už z fotek produkty strašně líbily, ve skutečnosti jsou ještě krásnější. Dlouho jsem nebyla z něčeho takhle nadšená. Řada CALM je prostě luxusní! Boží design, neodolatelná vůně, má nejoblíbenější fialová barva a filozofie firmy prostě tvoří perfektní balíček.

Co říkáte na balíček vy? Jste stejně nadšení jako já?
Určitě nezapomeňte prozkoumat stránky SLOW LIFE. ;-)

9 komentářů:

  1. Vypadá to opravdu moc pěkně. Mě by nejvíc lákala svíčka, ale používám i aromaoleje, takže bych klidně sáhla i po něm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě nadchlo úplně všechno, ale je pravda, že ta svíčka je asi nejbožejší. :D

      Vymazat
  2. Podívám se na odkaz. Asi by mne nejvíc lákaly svíčky.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívejte. :) Všechno je to voňavé a přírodní. ;-)

      Vymazat
  3. I já se ráda podívám, vypadá to hodně zajímavě.
    Přeji příjemný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tak nevím, asi je můj komentář spadl do spamu...
    Ráda se podívám, celkem mě to zaujalo...
    Přeji příjemné podzimní dny, Helena

    OdpovědětVymazat