čtvrtek 22. dubna 2021

Tyran


Tyran je druhým díle erotické série King od americké autorky T.M. Frazier (Tracey Marie), která se zaměřuje na ženské peprné romány.

Na tuhle knihu jsem se neuvěřitelně těšila, první díl si mě získal silným hrdinou, drsnými osudy protagonistů, surovým chováním i žhavým jiskřením mezi milenci. Na český překlad jsme si sice museli delší dobu počkat, ale stálo to za to. I když má tahle série své mouchy a není pro každého, tak já byla spokojená. Imponují mě dominantní muži a King je ztělesněním dominance. Ještě teď si živě pamatuji, jak mě před těmi mnoha měsíci dílo uhranulo.

Jenže čas plynul a s Kingem jsme se sblížili. A po nějaké době mě už hrozně unavovalo s tím bojovat. Unavovalo mě odkládat život, který jsem mohla mít, na druhou kolej kvůli životu, který jsem vůbec neznala. Tak jsem si ho připustila k tělu. Dovolila jsme mu, aby mě potetoval. Dovolila jsem mu, aby… mě miloval.

Příběh navazuje na první díl přesně v napínavém momentě, který oba protagonisty rozdělil a uvrhnul do nejistoty. Dramatický děj opět vypráví o různorodé dvojici - King a Doe a tito dva hrdinové se ve vyprávění událostí střídají. Tyran je plný podrazů, pomsty, průserů, zrady, gangů, vášně, nenávisti i chtíče.

Doe je rozhozená, její věznitel, do kterého se zamilovala, ji vydal otci, který ji ani nehledal. Kvůli amnesii je pro ni cizím člověk a zjišťuje, že nepoznává bývalého přítele ani vlastního syna. Doein otec je senátorem a zároveň rodinným diktátorem a z matky se stala alkoholička. Pro hrdinku je těžké se sžít s novou realitou. Pomalu zjišťuje, že žila zdánlivě dokonalý život, ale až s Kingem objevila své pravé já a získala sebedůvěru. S ním vzkvétala, byla sama sebou, a proto se jí po něm hrozně stýská. I přesto, že se sbližuje se synem a postupně se probouzejí vzpomínky na bývalého přítele, který vypadá jako spořádaný, milý, hodný kluk od vedle, který trpělivě čeká na obnovení bývalých vazeb.

„To není fér,“ řekla jsem, ale vyznělo to víc naříkavě, než jsem zamýšlela. „Všichni mě znají, ale pro mě je každý cizí. Jsem prakticky cizí i sama sobě.“

Brantley King je nechvalně proslulý zločinec, potetovaný, svalnatý, snědý tatér, který se konečně zamiloval. Chtěl by být konečně šťastný, ale jeho problémy ho vždy doženou a dají mu zabrat. Opět mu jde o život, ale nejvíc se bojí toho, aby zajistil bezpečí svým nejbližším. Rád by si urovnat život, aby mohl začít znovu. Ale nemá to lehké. Nebezpečný Eli se chce pomstít za Isaaca a vyrovnat tak účty. Kromě toho musí bojovat se senátorem, který si pro svou dceru představuje někoho bezproblémového, jelikož mu jde hlavně o veřejné mínění a pak tu máme milého Tanner, který chce získat matku svého syna zpátky.

Na knize je na první pohled znát posun v estetické stránce, což považuji za velké zlepšení, hned se jednotlivé kapitoly lépe čtou. Jelikož Ocelot poupravil řádkování i odstavce. Tudíž druhý díl mnohem více ladí oku čtenáře.

Už se nebojím tebe, bojím se jen života bez tebe.


Do děje jsou zavlečeny gangy. King nemá chvíli klidu, poté, co si poradil s Isaacem se na scéně objevuje nový padouch - Eli. King je odhodlaný ochránit své nejbližší, protože těm, na kterých mu záleží, hrozí velké nebezpečí.

Kdo si chce tenhle román přečíst, musí se připravit na přehršel vulgarismů a peprných výrazů. Autorka s nimi opravdu nešetří. Nechybí ani sexuální scény, násilí či brutalita. Ovšem jedná se o jiskřivý a především čtivý ženský román, od kterého se nelze odtrhnout. Mezi hlavními hrdiny to jiskří a autorka bravurně popsala vzájemnou chemii.

Ukázka:

„Nejdřív Isaac, a teď podělanej Eli,“ řekl jsem. „Nemůžu si kurva ani vydechnout. Někdy mám pocit, že v lochu by mi bylo líp.“ „Rozumím ti, čéče. Mám to stejně. Už nejde jen o nějaký motorkářský sračky. Tohle je průser s kartelem. Větší, horší… vražednější,“ řekl Bear. „A nemůžu strčit Grace pod zámek. Vím, že je pro tebe víc máma, než kdy byla tvoje vlastní podělaná máti, ale fotr má poslední dobou prdel staženou strachy. Nechce, aby mu motorkáři vodili do klubu civily, navíc teď, když je klubzavřenej. Ale musíme najít nějaký bezpečný místo, kam ji na chvíli uklidíme.“ Bear ke mně zvedl oči a zatímco mluvil, došlo mi, co se mi tím snaží říct. „Já nemám nikoho super blízkýho, kdo by nepatřil do MK a stál za zabití, ale jsem si kurva jistej, že ty jo.“ Štěně. „Do prdele!“ zařval jsem. Došlo mi, že ji nemůžu přivést domů. Otočil jsem se a praštil pěstí do zdi. Po mý ráně zůstal v sádrokartonu důlek, co byl zřetelnej i na venkovní štukový omítce.

 Hodnocení: 3,9/5

                         Děkuji Megaknihám za zaslání tohoto čtivého erotického románu!

4 komentáře:

  1. Po estetické stránce je tenhle díl rozhodně mnohonásobně lepší. :) Mně osobně ale obsahově zklamal. Po nadšení z prvního dílu a dlouhém čekání, jsem nedostala do, co jsem chtěla... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si prostě tuhle sérii oblíbila, takže jsem zklamaná nebyla. Ale prvníu dílu se jen tak něco nevyrovná. :D

      Vymazat
  2. Já si tohle prostě musím koupit! Pořád nad touto sérií přemýšlím a recenze se tak nějak různí, ale já tomu tu šanci dám. Už jsem byla dost nahlodaná a po tvé recenzi jdu prostě objednávat. :-D

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat