úterý 29. března 2022

Tiskařík

 Po delší době tu pro vás mám neknižní článek, týkající se české firmy Tiskařík, která na trhu působí už od roku 2013 a kterou najdete na internetovém odkazu - www.tiskarik.cz. Zde naleznete celou řadu personalizovaných produktů, které si jednoduše a rychle můžete vytvořit rovnou z domova podle vašich představ a přání. Firma Tiskařík se vyzná v tisku a vytváří celou řadu dárků, které jistě potěší. Zakládají si na kvalitě, a proto se na každý produkt řádně dohlíží. Specializují se na fotoknihy, fotokalendáře, fotoobrazy nebo třeba fotohrnky.

Je tedy rozhodně z čeho vybírat. Já osobně jsem si již před časem pořídila fotoobraz, abych měla moje oblíbené vzpomínky stále na očích, a nemůžu se na něj vynadívat (více o něm v předchozím článku). Tentokrát jsem se rozhodla pro fotokalendář. V nabídce se nachází jak stolní tak nástěnný. Na výběr je hned z několika druhů a možností mezi které patří kalendáře poznámkové, klasické, měsíční, roční, situované na výšku, na šířku, malé A4 nebo velké A3, záleží na preferencích každého. Dle typu obsahují 1 až 13 listů, kroužkovou vazbu, či dírku nebo háček na zavěšení.

Novinkou je varianta Exklusiv, která nabízí vyšší gramáž papíru a skvělou kvalitu tisku s 32 různorodými motivy. Jde o unikátní produkt s ručně malovanými šablonami v kombinaci s prémiovými materiály. Díky novému přepracovanému editoru se můžete nechat inspirovat původním záměrem umělce nebo si vše přizpůsobit dle vašich potřeb.


Zdroj

Kdo má rád přehledně věci uspořádané na jednom místě, zvolí si roční variantu, kde je zobrazen celý rok najednou a nemusí tak otáčet stránky. Kdo naopak dává přednost tomu mít jednotlivé měsíce na jiné straně, zvolí měsíční kalendář, do kterého se vejde spousta fotek. A pak je tu poznámkový kalendář, pro ty, kteří rádi plánují a potřebují mít důležité věci zapsané. Do určitých druhů kalendářů je možné zaznamenávat datum narozenin, svátků a významných rodinných událostí a mimo to lze přidávat i krátký text. Navíc si u Tiskaříka můžete tyto významné data i texty uložit do příštích let.


Já jsem si po dlouhém zvažování, zvolila nástěnný kalendář: měsíční. Na první pohled mě zaujalo hned několik motivů, nakonec zvítězil Hexakon. U této šablony je každý měsíc jiný a lze do něj vložit jiný počet fotek. Tohle vše a mnohem víc se odvíjí od vybraného druhu kalendáře a zvoleném motivu. Výhodou je, že kalendář lze vytvořit od jakéhokoli měsíce, nemusíte začínat nutně lednem.

Když už jsem byla v tom třídění fotek, tak jsem si ještě objednala originální pexeso, které je vytištěné na lesklém papíru ve velikosti 4,2 x 4,2 cm a složené z fotek, které si sami vyberete. Nechybí ani krabička na hrací karty, kam vše po dohrání uložíte. A já už se moc těším, až si s rodinou zahrajeme hru složenou ze střípků našich výletů a milých vzpomínek.

Zdroj


Velikou výhodou je kromě velmi rychlého dodání (objednávka byla precizně zabalená a zpracovaná ve velmi krátkém čase. Rozhodně jsem ocenila, že o každém jednotlivém kroku výroby a doručení jsem byla informována) je i snadné vytvoření požadovaného produktu podle vašich představ. Pomůže vám k tomu opravdu jednoduchý online editor. Do počítače tak nemusíte stahovat žádné přebytečné softwary a fotoprodukt vytvoříte bez problému online. Pokud by náhodou přeci jen nastal někde zádrhel, stačí kliknout na otazník a chytrá nápověda vám poradí.

Dále musím vyzdvihnout různorodost produktů - fotoobrazy, fotokalendáře, fotoknihy, obrazy, fotopexesa či fotohrnky (v nabídce jsou i roztomilé plecháčky) na stránkách je k nalezení i svatební portál, kde si můžete navrhnout a vyrobit například svatební oznámení nebo pozvánku ke stolu.

Zdroj
Zdroj

Rozhodně chci upozornit na momentálně probíhající slevové akce na stránkách Tiskařík.cz díky kterým můžete dárky pro své blízké sehnat ještě levněji.

Tímto bych chtěla firmě Tiskařík moc poděkovat za opravdu krásný fotokalendář, pexeso a milou spolupráci!

6 komentářů:

  1. To pexaso je vážně originální dárek, díky za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne pexeso:), veľmi originálne darčeky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nechala jsem si u nich udělat taky pexeso a byl to skvělý dárek, přítel z něj měl radost :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat