čtvrtek 30. září 2021

Tiskařík

Tentokrát se hlásím s trochu jiným obsahem, než jste u mě zvyklý. Tento článek se nebude týkat knih, ale ráda bych vám představila českou firmu Tiskařík, která na trhu působí už od roku 2013 a kterou najdete na internetovém odkazu - www.tiskarik.cz.

Na stránce Tiskařík.cz naleznete celou řadu personalizovaných produktů, které si jednoduše a rychle můžete vytvořit rovnou z domova podle vašich představ a přání. Firma Tiskařík se vyzná v tisku a vytváří celou řadů dárků, které jistě potěší. Zakládají si na kvalitě, a proto se na každý produkt řádně dohlíží. Specializují se na fotoknihy, fotokalendáře, fotografie, fotoobrazy nebo třeba fotohrnky.

Velikou výhodou je kromě velmi rychlého dodání i snadné vytvoření požadovaného produktu podle vašich představ. Pomůže vám k tomu opravdu jednoduchý online editor. Do počítače tak nemusíte stahovat žádné přebytečné softwary a fotoprodukt vytvoříte bez problému online. Pokud by náhodou přeci jen nastal někde zádrhel, stačí kliknout na otazník a chytrá nápověda vám poradí.

Kromě toho jsou na stránkách k nalezení i instruktážní videa, která pomohou s vytvořením vybraného produktu a zároveň ukáží ty nejlepší triky a tipy. Nechybí ani velké množství nejrůznějších originálních šablon a kalendárií, které obzvláštní produkt, stačí si jen vybrat to, co vám vyhovuje nejvíce.

Samozřejmě, že je důležité vybrat fotografie v co nejvyšším rozlišení, aby byl výsledný produkt co možná nejlepší. Jelikož jsem se rozhodla pro fotku z telefonu, měla jsem obavy o její kvalitu. Velice mile mě překvapilo, že Tiskařík myslí i na tohle a po umístění fotky do editoru se v případě problému objeví výstražný vykřičník, který na nízkou kvalitu upozorní a zároveň sdělí informace o rozlišení. Díky tomu zjištění jsem vybrala jinou fotku s mnohem lepším rozlišením.

Dále musím vyzdvihnout různorodost produktů kromě již zmiňovaného fotoobrazu, fotokalendáře, fotoknihy, fotopexesa či fotohrnků (v nabídce jsou i roztomilé plecháčky) je na stránkách k nalezení i svatební portál, kde si můžete navrhnout a vyrobit například svatební oznámení nebo pozvánku ke stolu.

Je tedy rozhodně z čeho vybírat. Já osobně jsem již dlouhou dobu uvažovala nad pořízením fotoobrazu, abych měla moje oblíbené vzpomínky stále na očích. A nemohla jsem si vybrat lépe. S doručeným fotoobrazem jsem nadmíru spokojená, vypadá ještě lépe, než jsem si představovala. Nakonec jsem zvolila velikost produktu ve formátu 60 x 40 cm složeného ze dvou fotografií. Samotné plátno je vypnuto na dřevěném rámu. Navíc byla objednávka poctivě zabalená a zpracována ve velmi krátkém čase. Rozhodně jsem ocenila, že o každém jednotlivém kroku výroby a doručení jsem byla informována.


Tímto bych chtěla firmě Tiskařík moc poděkovat za opravdu krásný fotoobraz a milou spolupráci!

2 komentáře:

  1. Jé, Tiskaříka znám, taky jsem si u nich loni nechávala dělat nějaké produkty z fotek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o této firmě donedávna nevěděla, ale to byla škoda, mají opravdu pěkné produkty a hlavně rychlé dodání. :)

      Vymazat