pondělí 12. října 2020

S láskou tě nenávidím

S láskou tě nenávidím je milé, romantické vypravování od americké autorky Jo Watson. Tenhle ženský román pro mě byl milým překvapením. Čtení jsem si užila, bylo to jednoduché, oddechové a především vtipné.

„Jen abych tomu stoprocentně rozuměl.“ Jeho oči si mě prohlédly od hlavy až k patě. „Kdybych řekl, zase jen například, že jsi nejsmyslnější žena, jakou jsem kdy viděl, tak to by nebylo povolené?“ Při zvuku těch slov jsem okamžitě celá ztuhla a skousla jsem propisku příliš silně. „Ne. To by vůbec nebylo vhodné.“

Hlavní hrdinka je silná, soběstačná a nezávislá, pracuje v reklamní agentuře jako stážistka. Nový šéf je její sexuální známostí, snaha udržet vztah na profesionální úrovni i přes neprofesionální představy, ale je to těžké Ben White má intenzivní pohled a potetované tělo. Nemravný, sexy chlap, se kterým strávila žhavou jednorázovku v autě ji dohání k šílenství. On je neskutečný vytrvalý svůdník, rozhodnutý pozvat ji na rande a nechce pochopit, že hrdinku sžírá její minulost a kvůli dramatickému rodinnému zázemí nerandí. Pro ni je těžké důvěřovat mužům. Pochází z rodiny, ve které otec rozházel peníze, přišli o dům, byl to nevěrník, lhář, zloděj, podvodník a hazardní hráč. Ovšem mezi těmi dvěma je silná přitažlivost. A nejen, že spolu pracují, ale i vedle sebe bydlí. Protože nečekané náhody je spojují dohromady a táhnou k sobě jako dva magnety.

VAROVÁNÍ: Ženy by měly vědět, že tento úsměv může škodit jejich zdraví. Mezi vedlejší účinky patří zrychlený tep, bušení srdce, zpocené dlaně a vážné případy sexuálního vzrušení, které končí neplánovaným zatraceně žhavým sexem na zadním sedadle vozidla.

S láskou tě nenávidím je nenáročná romanťárna plná škádlení, svádění a flirtování. Příběh je svižný a čtivý a přináší vtipné vyprávění o sexy šéfovi, který se snaží získat svou podřízenou. Součástí příběhu jsou i emaily, které ještě no něco víc oživí samotný děj.


Na knize je nejzajímavější to, že vychází ze skutečných událostí. Autorka totiž použila některé zmíněné situace ze svého života. Svého nynějšího manžela zprvu také „nenáviděla“ a považovala ho za arogantního a divného. Jo Watson popírá akorát žhavou scénu v autě, která prý byla výplodem fantazie. Takže bez jejího osobního příběhu by nevznikla ani tato kniha.

Jo Watson je jihoafrická autorka, která je velkou sběratelkou barevných a kýčovitých věcí. Svoji kariéru začala na online platformě Wattpad, její první román Hořící měsíc dokonce získal v roce 2014 cenu Watty za jeden z nejstahovanějších titulů.  

Ukázka:

Rozrazila jsem dveře a utíkala jsem pryč. Svého Boha sexu jsem nechala samotného bez trička a s kalhotami pořád kolem kotníků. Zatímco já, ta holka, která takové věci nikdy nedělá (to zdůrazňuju), jsem musela předvést trapný běh hanby přes nyní zaplněné parkoviště. Když jsem utíkala, cítila jsem každé dramaticky pozvednuté obočí, které mě pozorovalo. Než jsem se dostala daleko, zastavilo mě jednoznačně mužské vlčí zavytí. Bůh sexu očividně neměl ŽÁDNÉ zábrany. Nyní se opíral o svoje auto a stále bez trička si zapínal kalhoty – s velmi uznalým obecenstvem, mohla bych dodat. Zapálil si cigaretu, pomalu potáhl a nechal kouř unikat z úst. Byl jako reklama na nezájem, takovým tím „je mi úplně u prdele, co si myslíte“ způsobem. Jako reklama na všechno ohavné a chlípné, ale přímo hříšně sexy. Kdo to sakra byl? Vážně jsem musela zmizet!

Hodnocení: 3,9/5

Velice děkuji Knihám Dobrovský za poskytnutí recenzního výtisku!

4 komentáře:

  1. Vypadá to na moc hezkou romantiku. Zrovna taková by se hodila, určitě po knize kouknu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to milá, jednoduchá a především romantická kniha. Pokud máš takové příběhy ráda, po knize sáhni. :)

      Vymazat
  2. Tyhle nenáročné knihy mám moc ráda a jednou za čas na zlepšení nálady jsou ideální. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, tyhle nenáročné knihy jsou na zlepšení nálady ideální. :)

      Vymazat