čtvrtek 15. června 2023

Tiskařík

 Krásný den,

dnes opět přicházím se speciálním článkem. Jsem nadšená, že Vám opět mohu představit úžasnou firmu Tiskařík, kterou ode mě již dobře znáte. Pokud jste na mém blogu poprvé, ráda Vám ji znovu představím. Tato česká firma působí na trhu již od roku 2013 a najdete ji na internetovém odkazu - www.tiskarik.cz. Určitě se na odkaz podívejte, protože zde naleznete celou řadu personalizovaných produktů, které si jednoduše a rychle můžete vytvořit rovnou z domova podle vašich představ a přání. Navíc jsou teď na webu produkty se slevou až 40%.  Firma Tiskařík se vyzná v tisku a vytváří celou řadu dárků, které jistě potěší. Zakládají si na kvalitě, a proto se na každý produkt řádně dohlíží. Specializují se na fotoknihy, fotokalendáře, fotoobrazy nebo třeba fotohrnky.


Je tedy rozhodně z čeho vybírat. Já osobně neobjednávala poprvé a pokaždé jsem byla velice spokojená. Jak už s velkým výběrem, nápovědami, tak rychlým dodání a pečlivým zabalením. Ale tentokrát všechny balíčky předčily má očekávání. Objednávku jsem vytvořila 4.6.(v neděli večer). Ihned v pondělí se objednávka začala vyřizovat, v úterý přišla první várka a ve středu zbytek. To je ohromující rychlost. Navíc jako vždy bylo vše pečlivě zabaleno, takže i křehké zboží dorazilo bez jediné vady na kráse a já si tak mohla užít rozbalení produktů. Musím se přiznat, že tentokrát dokonce se slzami v očích. 


11.12.2022 se mi svět obrátil naruby. Narodil se mi syn a já jsem denně vděčná za toho nejúžasnějšího chlapečka pod sluncem. A jelikož je nejen mým středobodem vesmírem, hrál hlavní roli v celé objednávce. Okamžitě mi bylo jasné, že nutně potřebuji další fotoobraz, aby doplnit ten stávající, kde jsem jen s přítelem. (více o něm v předchozím článku).


Tentokrát jsem měla velký problém vybrat z celé řady krásných motivů. S obrazem si můžete opravdu pohrát, fotky lze i přidávat, zvětšovat, zmenšovat či přetahovat. Opravdu lze vytvořit umělecké dílo. Nakonec jsem si pohrála i s různými tvary. Rozhodla jsem se pro čtvercový formát,  velikost 50x50 cm a motiv béžové geometrie. Poupravila jsem si dílo podle svého a poslala vše do výroby. Při rozbalování mi do očí vyhrkly slzy, jelikož výsledek předčil má očekávání. Doposud se nemohu na obraz vynadívat. Je to opravdová krása a já neskutečně moc děkuji Tiskařík.cz, za to, jak kvalitní práci odvádíte. 


Neskončilo to jen i jednoho fotoobrazu, jelikož má maminka si už delší dobu přála obraz s vnukem. Tentokrát jsem zvolila obdélníkový formát na šířku s rozměry 60x40 cm a volba motivu padla na jednoduchou koláž s mnoha fotkami. V tomto případě si vše sedlo okamžitě a nedělala jsem žádné úpravy. Ale vy samozřejmě můžete a každý obraz, tak bude naprosto originální a udělaný přesně podle vašich představ. A i v tomto případě jsme na obdrženém produktu mohli oči nechat. Jelikož jsem v obou případech použila fotky z různých zdrojů, (ať už z několika fotoaparátů, či telefonů) měla jsem trochu obavu z výsledku. Ale bylo to naprosto zbytečné, jelikož samotný program v tiskaříku je natolik chytrý, že případně upozorní na nízkou kvalitu a fotku tak můžete nahradit.

 Všichni jsme tedy byli naprosto nadšení - barvy jsou hrozně živé a obrazy kvalitně vytištěny. Jsou dokonalé a naše domácnosti jsou zase o něco více zútulněné. Máme rádi, když jsou oblíbené momenty na očích.


Na Vánoce jsem mamince vybrala dárek v podobě keramického hrnku. Zvolila jsem hrnek na latte, který u mě vyhrál svým nevšedním tvarem a jí se zalíbil natolik, že jsem se rozhodla vytvořit další. Tentokrát v klasickém tvaru malého hrnku plného fotek našeho milovaného Kubíčka. Kromě toho jsem se rozhodla vyzkoušet nový motiv, který je momentálně pro mě ideální. A to je boy, který oslavuje narození chlapce, nechybí v něm hlavní fotka miminka spolu s porodní váhou, délkou, datumem i časem porodu. Vypadá to úžasně. Tentokrát jsem zvolila malý keramický hrnek - latte. Je možné si vybrat i skleněnou verzi či plecháček. Rozhodnout si můžete i o lemování kolem ucha hrnku nebo můžete připsat vzkaz.






A úplně prvně jsem se rozhodla, že vyzkouším a objednám fotografie. Firma Tiskařík je nabízí ve dvou formátech - 20x30 cm a 30x40 cm. Vyzkoušela jsem obě varianty a zkusila jsem i různé média, nějaké fotky jsou z fotoaparátu a některé z telefonu. A opět všechny verze jsou skvělé, mají kvalitní zpracování a pyšní se ostrými a zářivými barvami.



Ze všech produktů mám nesmírnou radost, jelikož výsledek opět stojí za to. A denně mi vykouzlí úsměv na tváři.


Velikou výhodou je kromě velmi rychlého dodání (objednávka byla precizně zabalená a zpracovaná ve velmi krátkém čase. Rozhodně jsem ocenila, že o každém jednotlivém kroku výroby a doručení jsem byla informována) je i snadné vytvoření požadovaného produktu podle vašich představ. Pomůže vám k tomu opravdu jednoduchý online editor. Do počítače tak nemusíte stahovat žádné přebytečné softwary a fotoprodukt vytvoříte bez problému online. Pokud by náhodou přeci jen nastal někde zádrhel, stačí kliknout na otazník a chytrá nápověda vám poradí. Tentokrát jsem i prvně zkoušela objednávku vytvořit v telefonu a opět bezproblémový proces. 



Dále musím vyzdvihnout různorodost produktů - fotoobrazy, fotokalendáře, fotoknihy, obrazy, fotopexesa či fotohrnky (v nabídce jsou i roztomilé plecháčky) na stránkách je k nalezení i svatební portál, kde si můžete navrhnout a vyrobit například svatební oznámení nebo pozvánku ke stolu. A rozhodně chci upozornit na momentálně probíhající slevové akce na stránkách Tiskařík.cz díky kterým můžete dárky pro své blízké sehnat ještě levněji.

Tímto bych chtěla firmě Tiskařík moc poděkovat za krásné a kvalitní produkty  a milou spolupráci!

     

4 komentáře:

  1. Krásné. :) Tohle jsou ty nejlepší možné dárky a navíc je skvělé uchovat si důležité okamžiky.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotodárky jsou fajn. Já uvažuji o fotoknize z našich toulek pro manžela, tak se tip může hodit.

    OdpovědětVymazat