pondělí 29. dubna 2024

Vlasová revoluce

Krásný den, moji milí čtenáři,

díky trnd projektu bych vám dnes bych ráda představila novinku od polské značky OnlyBio, která přináší na český trh vlasovou revoluci. Která spočívá nejen v kvalitních produktech, ale i nové metodě mytí vlasů CWC (jedná se o zkratku pro výživu-mytí-výživu). Poskytuje maximální ochranu před vysušením a poškozením. Jedná se o hloubkovou regeneraci, která by měla zajistit zlepšení kondice vlasů, což já momentálně potřebuji. Těhotenství a mateřství dalo mým vlasům zabrat a já se je teď snažím dostat opět do formy. 

A jdeme si přiblížit jednoduchý postup, při kterém stačí jen dodržovat zadané pokyny. Vše je popsané na jednotlivých produktech, nebo je možné si stáhnout bezplatnou aplikaci OnlyBio Stories, která přiblíží produkty i jejich použití.

A tady jsou jednotlivé snadné kroky:

1. Peeling vlasové pokožky

Produkt se nanáší přímo na pokožku hlavy, krouživými pohyby masírovat a poté opláchnout vodou. Peeling se používá jednou týdně nebo v případě potřeby dodatečného čištění.

2. Proteinový kondicionér

Stačí nanést malé množství na vlhké vlasy a neoplachovat. Naopak nechat působit několik minut. Kondicionér nádherně voní.


3. Vyvažující šampon

Nyní umýt pokožku hlavy šamponem. V mém případě nestačilo malé množství, protože mám ráda, když šampon pořádně pění a poté důkladně opláchnout. U šamponu jsem uvítala praktické dávkování pomocí pumpičky.

4. Zvláčňující kondicionér. 

Stačí nanést malé množství a po několika minutkách opláchnout. Opět naprosto dokonalá vůně, pokud dostanete příležitost určitě si přivoňte. 

5. Stimulační kondicionér na vtírání

Nanáší se přímo na pokožku hlavy a krouživými pohyby se rozetře. Tento kondicionér se může používat každý večer, vmasírovat ho do pokožky hlavy po dobu jedné minuty. 

6. Olej na ochranu vlasů

Olej se nanáší až v závěru. Tady opravdu stačí malinké množství. Já si produkt nejdříve rozetřu do bříšek prstů a teprve poté nanesu na konečky vlhkých vlasů. Ochrání je před nadměrným lámáním a křehkostí.

Musím říct, že jsem se v první chvíli zalekla všech pokynů. Jako matka na mateřské jsem nechtěla trávit v koupelně moc dlouho. Ale už během prvního vyzkoušení jsem zjistila, že tahle vlasová rutina mi vyhovuje a nezabere tolik času, jak jsem si původně myslela. A teď už mám postup zajetý, takže beru produkty instinktivně. 

Na první pohled mě zaujal krásně barevný design celé značky, líbí se mi i složení a navíc se jedná o veganskou kosmetiku. Ale nejvíc mě očarovaly omamné exotické vůně všech produktů. Moji favorité jsou skvostné kiwi a božské mango. To je prostě pohádka - k vlasům si čichám po umytí několikrát. 


Pokud si mám vybrat největší oblíbence, tak jsou to kondicionéry, nejen kvůli účinkům, ale i vůni. A naprostá jednička je stimulační kondicionér, aplikace na pokožku hlavy je efektivní a snadná díky praktickému rozprašovači a masírování vlasové pokožky je navíc příjemné.

A jak působí produkty na moje vlasy? Kromě toho, že vlásky krásné voní, jsou uhlazenější, lesklejší a vypadají zdravěji. Dají se krásně rozčesat a po aplikaci všech produktů mám já osobně vlasy rovnější. Už by stačilo, aby se mi tolik nemastily a byla bych naprosto spokojená. 

Řada Hair in Balance znamená hladké a lesklé vlasy, kterým by měla dodat zaslouženou péči. Vlasy čistí, posiluje a vyživuje od pokožky až ke konečkům. Produkty jsou k dostání i v Rossmannu.

Znáte metodu CWC? Jaký produkt zaujal vás?

A máte s touhle značkou osobní zkušenost?


Děkuji, že jsem se mohla zúčastnit Trnd projektu!

4 komentáře:

  1. Celé balení vypadá hodně zajímavě, ale přiznám se, že postup mi přijde docela složitý a dlouhý ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postup je vlastně jednoduchý a nezabere tolik času, kolik jsem si myslela. Během pár použití jsem si na něj zvykla a přijde mi fakt super.

      Vymazat
  2. Produkty a celé balení je moc krásné :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat