neděle 21. ledna 2024

Magická síla kamenů

 Magická síla kamenů je beletrií od autorky bestsellerů Kameny od A do Z a Kameny v praxi. Judy Hallová je považována za průkopnici v práci s krystaly a mezinárodně uznávaná odbornice. Také se kameny zabývala více než 45 let, také se specializovala na čtení minulých životů, regresivní terapii, léčení duše, reinkarnaci, astropsychologii a věštění. Stala se učitelkou různých metod léčby pomocí krystalů. Její knihy Kameny od A do Z 1-3 a Kameny v praxi se staly světovými bestsellery a byly přeloženy do 16 jazyků.

Kniha popisuje jak pracovat se silou krystalů, jak využívat zákon přitažlivosti a přivolat si do svého života pomocí krystalů, po čem toužíte. Magická síla kamenů má čtenáři pomoci dosáhnout v životě pozitivní změny. A uskutečnit tak své sny.

Nefrit je kámen štěstí, který se odedávna používá k přitahování hojnosti všeho druhu. Pomáhá vám být vděčný za to, co už máte.

V knize se nachází podrobné profily více než sedmdesáti krystalů. Můžete si vytvořit nástěnku snů a aktivovat vaši kreativity. V samotném závěru je i slovníček různých pojmů, jako je například aura - jemně energetické tělo, které obklopuje tělo fyzické či vizualizace - umění vidět.

Kniha je složená ze dvou částí - v první se čtenář bude zabývat technikami manifestace a pozná například manifestační čakry, vhodné nástroje či udržování krystalů. Druhá část se věnuje manifestaci již s určitými krystaly, o kterých se navíc něco dozvíte.

To, jak myslíte a jaké pocity vnímáte, má silný vliv na vaši pohodu. Váš postoj k životu se nakonec projeví i ve fyzické rovině. 

Magická síla kamenů vás provede světem krystalů a odhalí, jak vám mohou každý den pomoci. Dozvíte se, jak používat tuhle knihu a můžete se snažit najít soulad s vesmírem. Součástí publikace jsou různé meditace, aktivace vyššího vědomí, spojení s vašimi anděly, vizualizace či přitahování lásky. 

Publikace mě rozhodně zaujala na první pohled, je protkána krásnými fotografiemi a celkově celý design na mě působí uklidňujícím dojmem. V díle se dozvíme něco o manifestaci, tohle téma je čím dál tím víc v kurzu a mě osobně už delší dobu zajímalo. A rozhodně jsem si chtěla vyzkoušet něco přimanifestovat a nyní mám zevrubný postup. Píše se i principech manifestace, o správném načasování, co může způsobit potíže, problémy i jejich řešení.

Po delší době jsem sáhla po publikace, která je poučná a obohacující. Jelikož mám očividně málo zálib, přibyl mi další a tím jsou krystaly. ;-) A Magická síla kamenů mi zodpověděla nějaké otázky. Rozhodně využiji informace o čištění krystalů, jejich skladování a aktivaci. A doplnila jsem znalosti o manifestaci. Což bylo super, ale nějaké části na mě byly moc spirituální. 

Ukázka:

Rituály na přitahování lásky jsou velmi účinné. Ať už hledáte romantiku, snažíte se prohloubit stávající vztah, zažehnout novou vášeň, nebo potřebujete vyléčit staré zranění, které blokuje příchod nové lásky, krystaly mají potřebnou sílu. Využitím energie krystalů prostřednictvím rituálů přitáhnete více lásky do všech oblastí svého života a můžete proměnit vše, co vám dosud stálo v cestě. Staré vzorce jsou smeteny stranou a otevírají se nové možnosti. 

Velice děkuji nakladatelství Grada za poskytnutí recenzního výtisku!

1 komentář:

  1. Zajímavá knížka, já mám různé kameny ráda, ale tolik se v nich nevyznám :).

    OdpovědětVymazat