sobota 14. září 2024

Hydrogelové polštářky pod oči

Krásný den, moji milý čtenáři,

dnes bych vám ráda představila hydrogelové polštářky pod oči od Astrid, které jsem měla možnost vyzkoušet díky testuj.to.

Hydro X-Cell polštářky pod oči obsahují 97% složek čistě přírodního původu spolu s kofeinem a kyselinou hyaluronovou. Vše je oftamologicky otestováno. Jedná se o hydrogelovou technologii bez obsahu aromatických látek. 

Jedno balení obsahuje jeden pár polštářků. Které jsou ideální volbou pro relaxaci. Já si vždycky užívám čas sama pro sebe a ráda se nechám hýčkat. Polštářky příjemně osvěží, rozhodně zhydratují a pomáhají pokožce udržovat vlhkost. Za sebe mohu doporučit dát celé balení na chvíli do lednice, přináší to ještě větší osvěžení.


Já jako maminka sem tam pociťuji nevyspání a poslední dobou jsem si oblíbila, když si můžu odpočinout a navíc něco udělat pro svoji pleť. Polštářky mají redukovat známky únavy a po použití se cítím víc odpočinutá a taková zářivější. Vybrané složky pomáhají oblast pod očima nejen hydratovat, ale i prokrvit a minimalizovat otoky spolu s tmavými kruhy a váčky. Jedná se o krátkodobý efekt, ale vítanou chvilku pro mě.


1 komentář:

  1. Tyhle polštářky vůbec neznám. Já většinou kupuju polštářky Balea, které mi vyhovují. Ale tyhle zkusím - pokud na ně někdy narazím

    OdpovědětVymazat