neděle 15. září 2024

Gliss Liquid Silk

Krásný den, moji milý čtenáři,

dnes bych vám ráda představila vlasovou péči Gliss Liquid Silk, která je ideální pro křehké a matné vlasy, kterým mají díky intenzivní vyživující péči navrátit lesk a hladkost. Za možnost testování děkuji trnd.

Pojďme si představit jednotlivé produkty:

Šampon s keratinem je vhodný pro lámavé, křehké a matné vlasy. Ochrání, posiluju a zanechává je jemné a lesklé. Nanáší se na mokré vlasy, velkým plusem je že velmi dobře pění a velké balení dlouho vydrží. 

Kondicionér poskytuje vyživující vlasovou péči, vyhlazuje vlasové pramínky i zjemňuje a zanechává vlasy lesklé a pružné. Dává se do mokrých vlasů a poté se opláchne. Přináší nevtíravou vůni a příjemnou konzistenci.

Expresní regenerační kondicionér je pro mě osobně novinkou. Nejen že vlasy uhladí a ochrání před teplem (což se hodí, když si někdo vlasy kulmuje, žehlí nebo vysouší fénem). ale zajišťuje okamžité snadnější rozčesávání. Neoplachuje se, ale aplikuje se přímo na suché či vysušené vlasy.

 Sérum je další bezoplachový produkt pro lámavé a matné vlasy, pomáhá s obnovováním a vlasy zjemňuje a zanechává oslnivý lesk. Může se použít do mokrých, ale i suchých vlasů.

Moje vlasy si teď zaslouží velkou péči. A řada Liquid Silk z ceramidů a hedvábí je speciálně vyvinutá pro potřeby lámavých a matných vlasů, vyhlazuje povrch vlasů, zvyšuje jejich přirozený lesk a zanechává je lesklé a neuvěřitelně jemné. Receptury jsou přizpůsobené specifickým potřebám vlasů, které regenerují. Navíc jsou láhve vyrobené z recyklovaného plastu a produkty jsou z přírodních složek.

Já osobně se značkou Schwarzkopf mám jen dobré zkušenosti. Je to značka, která nezklame, jejich produkty na vlasy si kupuji již několik let, ale vždy jsem si vybírala řadu pro poškozené vlasy. Ale tentokrát jsem se rozhodla vyzkoušet něco trochu jiného a zaměřit se na hladkost a lesk. A dobře jsem udělala vlasy jsou z opravdu jemnější, hladší, hedvábnější a víc se lesknou. Dodají vlasům uhlazený, vzhled, snadní se upravují a lehce rozčešou. Jedna z nejlepších řad od Gliss. A budu se opakovat, ale ten šampon tak krásně pění a hlavně tohle velké balení dlouho vydrží.

Všechny produkty mají lehkou konzistenci, příjemně a velmi jemně voní. Mně osobně se moc líbí design i barva celé řady. Gliss Liquid Silk se dá snad sehnat skoro ve všech drogeriích například v DM, ale není problém objednat si je i online třeba na Notino. Takže jsou rychle a snadno k dostání.

1 komentář: