úterý 1. ledna 2019

Vyhlášení vánoční soutěže

Začal nám nový rok a já jsem konečně měla trochu času a mohla tak vyhlásit vánoční soutěž o knihu české autorky s názvem S vědomím konce.

Prožila už stovky životů, ale nikdy je vlastně opravdu nežila.
Teď, v těle Sally Bakerové, má dost zabíjení a přeje si jediné: být normální. Jenže oheň v jejím nitru stále doutná a čeká na sebemenší zaváhání, aby lidstvu znovu ukázal svou sílu. Sally bude stát hodně sil udržet ho v sobě. A jako by už neměla dost problémů sama se sebou, potká Briana. Prvního muže, který v ní zažehne žár, jaký dosud nepoznala.
Dokáže se Sally i přes všechny nové pocity ovládnout, nebo se lidé mají mít opět na pozoru? A co Brian, může vůbec obyčejný smrtelník tenhle ohnivý románek přežít?


Ještě jednou děkuji samotné autorce za poskytnutí knihy a taktéž děkuji všem za účast. Do závěrečného slosování jsem zařadila sedm osob, které splnily podmínky. Všichni dostali bod navíc a tak bylo ve hře 14 čísel.

Random org. vybral číslo sedm a pod ním se skrývala The Melorry.




Tímto velice gratuluji výherce. Pošli mi na email spisy.jedne.knihomolky svoji adresu, ať vím, kam mám knihu poslat. :) Přeji pěkné čtení. :)

A vám všem přeji úspěšný rok 2019! :)


5 komentářů: