neděle 2. června 2024

Jackpot hry

 Jackpot hry je erotická romance z hokejového prostředí od slovenské autorky. Ivana Petrová žije s s přítelem a pejsky na Liptově. Pracuje ve zdravotnictví, kde poznává rozmanité životní příběhy a situace, z kterých čerpá. Hrdinkám dává své charakterové vlastnosti, ať už ty kladné nebo ty negativní. První příběh sepsala již ve 13 letech na lyžařském výcviku. Podle ní by dobrá kniha měla čtenáře rozplakat, rozlobit a rozesmát.

Jedná se o jiskřivé čtení, které si získalo tisíce fanoušků na knižní platformě. A nejen ti se dočkali díky nakladatelství Venupress knižní předlohy.

"Páči sa mi, že máš určité nároky a neberieš prvú možnosť iba zo zúfalstva. Ver, že sa raz nájde niekto, kto to ocení."

Lívia Rakovská je stydlivá dívka, která není v partě moc oblíbená. Nemá kamarády a ani v rodině nepanují vřelé vztahy. Zatím neměla žádný vztah. Je nezkušená a uhýbá před pohledy kluků. I přes svoji plachost ráda navštěvuje hokejové zápasy a všimne si nového okouzlujícího hráče. Je jím známý Denis Lánský, který se stává její platonickou láskou. Blíží se maturitní ples a Lívia potřebuje doprovod. A poprvé v životě se rozhodne zariskovat, aby získala partnera a osloví Denise. Uzavřou spolu dohodu. Ona získá doprovod a on klid od médií, kteří ho bombardují dotazy na osobní život. Tenhle výměnný obchod se ale poněkud zkomplikuje.

Jedná se o první díl nové série Jackpot. Jednotlivé části na sebe budou volně navazovat. Kniha má kolem 350 stran a vypráví o strastiplné cestě za láskou, ve které nechybí žárlivost i žádostivost. Příběh je složen ze dvou částí a na přelomu přijde nečekaný zvrat a obrovský šok. 

Chcem sa čo najskor ponoriť do ríše snov, kde sa těším sťastným koncom a láske. Hľadám v nich všetko to, čo mi chýba v reálnom živote. Chvíľami mi pripomínajú utópiu a v posledných dňoch sa do nich zakráda i hokejista s číslom jedenásť na drese.

Lívia je uzavřená ve své ulitě. Miluje knihy, ale zbytek světa si nepouští k tělu. Proto není velkým překvapením, že je doposud nepolíbená. Je to velká hokejová fanynka, která propadla hráči s číslem 11, jenž se stane jejím falešným přítelem. On je slavný, mladý, úspěšný, pohledný, ale taky samolibý a namyšlený. Lívii se obrátí život naruby - stydí se, je v rozpacích, ale zároveň je okouzlená a cítí se výjimečná. Ale nesmí zapomínat, že celé je to jen hra. 

Tento povedený debut se zrodil ze zkušeností, událostí a životních  cest - nejen samotné autorky, ale i jejích blízkých. Dílo je převážně vyprávěno z pohledu hlavní hrdinky. Ale v několika kapitolách dostává prostor i Denis, aby ukázal svoji verzi příběhu a jeho pocity.

Jackpot hry mě mile překvapil. A nejen tím, jak se mi příběh ve slovenštině krásně četl. Ale i tím, že po dlouhé době mi byla hlavní hrdinka sympatická. A v lecčems mi připomínala mě samotnou na střední škole. Takže jsem si ji ihned oblíbila. A co se týká Denise, tak podle popisu by se mi líbil. Určitě by mě zaujal, ale měla bych velký problém s tím, že je až moc velký sukničkář.

"Pozor, kráska, možeš si ublížiť!" Dalšie prekvapenie z oslovenia, ktoré ma poteší a jemne zdvihne kútiky úst, nehľadiac na pocity v podbrušku. Venuje mi podprsenku rozopínajúci úsmev. Prehodí si hokejku z jednej ruky do druhej a žmurkne na mňa.

Jednalo se o příjemný a mnohdy vzrušující čtenářský zážitek, ve kterém je tenká hranice mezi láskou a nenávistí. Součástí příběhu jsou i sms zprávy. Oblíbené hokejové prostředí si mě získalo. A ráda si přečtu i další díly série. ;-)

Mám radost, že do mé sbírky přibyla další kniha s podpisem samotné autorky. Konkrétně moc děkuji nakladatelství Venupress za poskytnutí recenzního výtisku. Díky tomu jsem si tuhle čtivou knihu mohla přečíst s předstihem před jejím vydáním. 

Velice děkuji nakladatelství VENUPRESS za poskytnutí recenzního výtisku!

1 komentář:

  1. Tak tato kniha vůbec není můj styl, ale pro fanoušky tohoto žánru to zní jako dobrá volba!

    OdpovědětVymazat