úterý 11. června 2024

Na prodej!

Krásný den, moji milí čtenáři,

dneska vás vítám u recenze na rodinnou hru od TLAMA games (deskovky k sežrání), kterým tímto moc děkuji.

Na prodej! je rychlá karetní hra určená pro tři až šest hráčů. Jedná se o jednoduchou hru se snadnými pravidly, vhodnou pro hráče od deseti let. Tahle rodinná ekonomická hra je postavená na dražbách nemovitostí. Důležité je nakoupit, co nejvýhodněji - tedy ty nejlepší budovy za nejnižší cenu.

Tato aukční hra je nenáročná a její součástí jsou papírové bankovky, šeky a karty všemožných nemovitostí s hodnotami od 1-30 od kadibudku, přes iglú, karavan, až po zámek. 

Hra se hraje ve dvou fázích. V první fázi je nejdůležitější, co nejvýhodnější koupě. Klasicky se budou dražit nemovitosti za bankovky. V druhé fázi se nemovitosti budou prodávat za šeky. Vyhraje ten, kdo má nejvíc peněz v šecích a zbylých bankovkách.

První fáze končí v momentě. kdy jsou všechny nemovitosti rozprodány. Je vždy možnost odstoupit z dražby nebo nabídnout peníze. Druhá fáze končí rozdělením všech šeků. A nejbohatší hráč se stává vítězem. 

Hra nabízí ještě jednu variantu - Někdo z nás ostrouhá! ve které se bude hrát hra s méně kartami. Ve fázi nákupu se umisťuje do řady uprostřed o kartu méně, než kolik je hráčů ve hře.

Hra Na prodej! už mě dlouhou dobu lákala. Já osobně mám aukční party hry ve velké oblibě. Dá se říct, že jsou moje nejoblíbenější. ;-) Takže jsem se extrémně těšila, až si zahraju. A hra mě rozhodně nezklamala.

Od té doby, co jsem máma extrémně vítám jednoduchá pravidla, která lze okamžitě pochopit. Oceňuji, že celá partie nezabere mnoho času. Hra je tedy poměrně rychlá a moc se mi líbí celkové zpracování. Ať už podoba šeků, peněz, či jednotlivých budov, které jsou kreativní. Tahle ekonomická hra navíc zabaví celou rodinu. Určitě vyzkoušejte.

Ještě jednou velice děkuji TLAMA games za poskytnutí hry k recenzi!

 Lákala by vás hra Na prodej? 

2 komentáře:

  1. K nám domů by byla celkem zbytečná. Jsme jen 2 a tak by nám chyběl jeden hráč :D Ale nevypadá špatně. Taky nemám ráda hry, které trvají dlouho jedna hra...

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mohu doporučit Tos přehnal. Tahle hra se dá hrát klidně jen ve dvou. :) A nebo se domluvit s parou či rodinou. :)

      Vymazat