úterý 20. srpna 2024

Šperky4U

Krásný den, moji milý čtenáři,

dnes bych vám ráda představila český e-shop Šperky4U.cz, který má skladem více než 29 000 druhů šperků. Vybírat můžete z nepřeberného množství náušnic, prstenů, náramků, přívěsků, náhrdelníků řetízků, piercingů, nebo třeba různých doplňků - jako jsou brože, tabatěrky, zrcátka, kompasy, šperkovnice, či svatební příbory.

Zdroj
Zdroj

Na eshopu mě osobně nalákala nejvíc nabídka, že se dá na zakázku zhotovit šperk nebo jiná osobní věc jako je například kapesní hodinky či pero s rytinou vlastního textu nebo věnování. Pomocí gravírování vám bude zhotoven nápis na míru. Což je naprosto ideální jako dárek pro vaše blízké, nebo jako vzpomínka na speciální den či událost. Vaší fantazii se meze nekladou, vybrat si můžete ze zajímavých předpřipravených typů písma. Nápis může schovat na zadní straně nebo ho naopak ukázat světu.

Internetový prodej šperků a kamenná prodejna v Hradci Králové kromě vlastní výroby rytin a gravírování nabízí pestrý výběr, levnou dopravu, rychlé dodání (mně balíček dorazil závratnou rychlostí, pečlivě zabalený a všechny šperky byly usazeny v krabičkách) a navíc disponují věrnostním program, díky kterému dostanete slevu na každý další uskutečněný nákup.

Šperky4U se především pyšní vlastní značkou Nubis, která vznikla v roce 2018. Kdy byly vytvořeny úplně první šperky této české firmy. Konkrétně se jednalo o originální wolframové prsteny a později i snubní prsteny z oceli. Sortiment se díky velkému zájmu začal rozšiřovat. Všechny výrobky si zakládají na kvalitě, originalitě a nadčasovému designu. Používají především stříbro a ušlechtilou ocel. 

Na českém eshopu si můžete zúžit vaše hledání pomocí výběru materiálu, druhu kamene, barvy, nebo třeba typu uzávěru. Produkty se také dají seřadit, ať už podle ceny od nejnižší po nejvyšší nebo vám stránka může nabídnout nejprodávanější kousky, které stojí za zhlédnutí. 


Já osobně jsem byla širokou nabídkou okouzlena a nakonec jsem se rozhodla pro náramky. A vybírala jsem z více než 1600 modelů, ať už šlo o náramky na nohu, ruku, ať byly stříbrné, zlaté či kožené. V nabídce jsou i mužské či dětské modely. Já osobně jsem zvolila dva dámské ocelové náramky. Jeden jemný se srdíčkem a druhý speciální. Nechala jsem si na něj vyrýt text podle mých představ. A to konkrétně datum, které mi změnilo život. 11.12.2022, kdy se narodil můj syn. ♥ 

Ještě jednou děkuji Šperky.4U za spolupráci a zaslání tohoto úžasného balíčku! 

Jak se vám moje objednávka líbí? A co jste si naposledy pořídily vy? ;-)


10 komentářů:

  1. Já šperky nosím pořád stejné - náušnice se zirkony a obyčejný stříbrný řetízek, který jsem dostala od manžela, když se narodil syn) - jsem líná je měnit. Na stránkách se mi spousta věcí líbí, ale vím, že bych je neunosila. Třeba až budu potřebovat dárek....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zase šperky měním každý den, takže z nových kousků mám velikou radost. Šperky jsou moje slabost. ;-)

      Vymazat
  2. Taky mám šperk, kde mám iniciály a data narození mých dětí <3.

    OdpovědětVymazat
  3. Já na šperky moc nejsem, akorát ty přívěsky, jinak mi všechno nějak moc zavazí, nikdy jsem si na to úplně nezvykla :D Ale je to dobrý tip třeba na dárek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý mám rád něco jiného. Ale já si užívám, že si každý den můžu vybrat k danému oblečení jiné šperky. Mě to baví různě kombinovat. :)

      Vymazat
  4. Krásné, já za porod dostala zlatý přívěšek se jménem dcery a datem narození, ten je za mě nejlepší :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat