úterý 12. března 2024

Osudové pouto

 Osudové pouto je druhým dílem erotické fantasy série Vlci zvěrokruhu od americké autorky Elizabeth Briggs, která se pyšní několika New York Times bestsellery a řadí se mezi pět nejprodávanějších autorek fantasy romancí na Amazonu.  Žije s manželem, dcerou a psí smečkou. Působila v organizacích zabývajících se ochranou zvířat.

Ayla Berosová se vzdala, aby zachránila svoji novou smečku před Lvy. Ti ji uvěznili v kleci a jejich vůdce Jordan ji chce přivézt k rozumu a spolupráci. Je to hrdinčin vyvolený partner, který ji nejdříve odvrhl, pak lovil a nyní ji chce jako svoji alfa královnu. Ayla se osudovému poutu zuby nehty brání. Ale s přicházejícím úplňkem je to skoro nemožné a navíc se blíží obřad páření. Jordan by byl rád, aby za ním přišla z vlastní vůle, ale když to nepůjde po dobrém, je připraven vzít si ji násilím. Ayla se odmítá dobrovolně stát jeho družkou, instinkt jí napovídá, že to není správné. A tak bojuje s touhou i partnerským poutem a vymýšlí plány na útěk.

"V téhle hře je každý pěšákem," řekl chladně. "Dokonce i já. Ale společně bychom mohli být králem a královnou."

Od dětství mám ráda fantasy romány, a teď s přibývajícím věkem mě baví ve spojení s erotikou. Navíc hlavní hrdinové jsou mi sympatičtí a pěkně to mezi nimi jiskří. Kaden Shaw je arogantní a tvrdohlaví alfa smečky Hadonoše, který se úzce sblížil s Aylou, a o to víc ho rozčílilo, když dala přednost nepříteli. Ayla Berosová je prostořeká, drzá a nebojí se říkat svůj názor.  Od narození byla považována za vyděděnce a nikdy nebyla brána jako platný člen smečky. To se změnilo, a když konečně našla své místo ve světě, bylo ji ukradeno. Oba se chtějí pomstít stejnému nepříteli. Hledají spojence, kteří jim pomohou porazit tuhle velkou hrozbu, aby se konečně zbavili tyranů. A aby měli šanci na společné štěstí. 

Jednotlivé smečky v knize jsou rozdělené podle znamení zvěrokruhu a některé se navzájem nenávidí a některé spolupracují. A aby toho nebylo málo, tak existuje ještě třináctá smečka. Hadonoši jsou vyloučeni z kolektivu - opovrhovaní a nechtění. Válka mezi všemi je na spadnutí a záleží, kdo se postaví, na čí stranu.

Chraň mě před arogancí alfa samců, pomyslela jsem si. Samozřejmě, že se nedokázal smířit s tím, že ho nechci, dokonce ani po tom všem, co udělal mně a mé rodině. Smečce Hadonoše.

Tahle erotikou nabitá vlčí romance v žánru new adult je plná intrik, manipulací a chtíče. Jedná se o velmi čtivé dílo, které mě na první pohled zaujala obálkou  (miluju fialovou barvu) a přesvědčilo anotací. Osudové pouto mě bavilo ještě mnohem víc než první díl. Od první kapitoly ze stránek prýští obrovské sexuální napětí, které autorka věrohodně dokázala popsat. 

Příběh přináší nová odhalení a nečekané zvraty a nechybí v něm obrovská touha, vztek, pomsta, krvavé boje,  láska i nenávist. Je to vlkodlačí oddechovka, díky které zapomenete aspoň na chvíli na starosti, jelikož vás dílo pohltí. Příběh se se čtenáři loučí v napínavém bodě a já už se nemůžu dočkat pokračování. Které si rozhodně nenechám utéct. ;-)

Ukázka:

A jaký další krok měl Jordan v záloze? Říkal, že se mnou má velké plány, ale odešel dřív, než mi prozradil jaké.  Mohla jsem akorát čekat, až se vrátí. Jako by ho moje myšlenky přivolaly, partnerské pouto se probralo k životu tak rychle a náhle, až jsem zalapala po dechu. Když jsem zaslechla šoupavé kroky za dveřmi, zaplavila mě ohromná touha, a když jsem čekala, až Jordan vejde, tajil se mi dech. Dveře se otevřely a mě stálo veškeré síly, abych nevyskočila a k novému alfovi ze smečky Lva se nerozběhla. Jordan, svalnatý a krásný, nenuceně postával ve dveřích. Byl k vlastní škodě zatraceně sexy a tvářil se nafoukaně jako někdo, kdo to o sobě ví. Zoufale jsem toužila zajet prsty do jeho větrem rozcuchaných blonďatých vlasů, přejíždět rty po sluncem políbené kůži a nechat se při tom objímat jeho svalnatými pažemi a... Ne! Zavrtěla jsem hlavou, abych si z ní tu myšlenku vyhnala, zatímco Jordan gestem naznačil strážným, aby nás nechali o samotě.

Hodnocení: 4,1/5

Velice děkuji nakladatelství Cosmopolis za poskytnutí recenzního výtisku!

Žádné komentáře:

Okomentovat