neděle 28. července 2024

Měsíční čarodějky

 Měsíční čarodějky jsou třetím dílem erotické fantasy série Vlci zvěrokruhu od americké autorky Elizabeth Briggs, která se pyšní několika New York Times bestsellery a řadí se mezi pět nejprodávanějších autorek fantasy romancí na Amazonu.  Žije s manželem, dcerou a psí smečkou. Působila v organizacích zabývajících se ochranou zvířat.

Od dětství mám ráda fantasy romány, a teď s přibývajícím věkem mě baví ve spojení s erotikou. Mezi hlavními hrdiny narůstá napětí, ale pořád to neskutečně jiskří.

 Kaden Shaw je arogantní a tvrdohlaví alfa smečky Hadonoše, který je každým dnem navztekanější a děsivější. Chce se vrhnout na Sluneční čarodějky a vše ukončit. A to za každou cenu. Vypadá to, že i Ayla je na něj krátká. Ayla Berosová je prostořeká, drzá a nebojí se říkat svůj názor.  Od narození byla považována za vyděděnce a nikdy nebyla brána jako platná členka smečky. Naštěstí našla své místo po boku Kadena ve smečce Hadonoše. Kvůli Slunečním čarodějkám málem o všechno přišla. Ale do hry vstoupily tajemné Měsíční čarodějnice, které ji odhalily pravdu a cvičily v ovládání magie, aby mohla změnit nejen svůj osud.

 "Přesvědčila jsi mě, že už tu nemůžu zůstat a přát si, aby se věci změnily, aniž bych pro to něco udělala. Jestli chci mít skutečný život, musím o něj bojovat."

Do příběhu se vracíme přesně v momentě, kdy jsme ho minule opustili. Aylu pohání obrovská naděje, že může zachránit svého druha, a tak se ze všech sil snaží učit magii. Dostáváme se do nového prostředí (alternativní říše) oblasti Lunatera, kde se schovávají Měsíční čarodějky, a kde neutíká čas. Získáme mnohé odpovědi, překvapí nás drobné zvraty a objeví se nová odhalení. V příběhu nechybí obrovská touha, vztek, pomsta, krvavé boje, láska i nenávist. Je to vlkodlačí oddechovka, díky které zapomenete aspoň na chvíli na starosti.

Jednotlivé smečky v knize jsou rozdělené podle znamení zvěrokruhu, a některé se navzájem nenávidí a některé spolupracují. A aby toho nebylo málo, tak existuje ještě třináctá smečka. Hadonoši jsou vyloučeni z kolektivu - opovrhovaní a nechtění. Válka mezi všemi je na spadnutí a záleží, kdo se postaví, na čí stranu.

Pohánělo mě zoufalství, protože jsem věděla, že čím dřív ovládnu magii, tím dřív se dostanu zpátky ke Kadenovi a své smečce. Tolik mi chyběli, ale neustále jsem si připomínala, že musím zůstat silná a soustředěná, jinak je nikdy zachránit nesvedu.

Tahle erotikou nabitá vlčí romance v žánru new adult je plná intrik, manipulací a chtíče. Jedná se o velmi čtivé dílo, které mě na první pohled zaujalo obálkou  (miluju fialovou barvu) a přesvědčilo anotací. Osudové pouto mě bavilo zatím nejvíc. Měsíční čarodějky sice odhalují nové skutečnosti, ale stále dokola se řeší to samé. Autorka zbytečně protahuje děj, v klidu mohlo jít o nabitou trilogii.  Přesto jde o čtivé a erotikou protkané dílo. Taková jednoduchá oddechovka, ale vlkodlaci na mě prostě platí. Takže se pustím i do snad závěrečného čtvrtého dílu, který nese název Zodiac Aligned a v zahraničí vyšel v roce 2023.

Velice děkuji nakladatelství Cosmopolis za poskytnutí recenzního výtisku!

2 komentáře:

  1. na sérii se chystám, ale čekám, až vyjdou u nás všechny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu. Také nemám ráda čekání, ale stejně se vždycky do všeho pustím hned, když mám tu příležitost. :D

      Vymazat