středa 31. července 2024

IPL epilátor BRAUN IPL PL7253

Krásný den, moji milý čtenáři,

dnes tu pro vás mám testování nového IPL epilátoru od značky Braun. Díky testuj. to jsem se slevou obdržela balíček, ve kterém se kromě epilátoru nacházely tři nástavce, cestovní pouzdro, holící strojek a transformátor s kabelem. Já osobně jsem si s myšlenkou pořídit si IPL epilátor pohrávala už poměrně dlouho. Lákalo mě ho vyzkoušet, ale odrazovala mě cena. Ale poslední dobou jsem v jednom kole a času na neustálé holení není tolik. Jako matka na mateřské jsem se rozhodla svůj skromný čas pro sebe ušetřit a pořídit si tuhle šikovnou věcičku, která by měla pokožku zbavit chloupků rychle a s dlouhodobým efektem.

IPL epilátor je vhodný nejen pro tělo, ale i obličej a intimní partie. Jakmile se s přístrojem naučíte pracovat, ošetření vám nezabere moc času. Chytrá technologie se umí přizpůsobit tónu vaší pokožky a navrhnout optimální intenzitu záblesků. Přístroj má životnost 400 000 záblesků, což je opravdu hodně. Nemusíte navštěvovat kosmetické salóny, ale ošetřit se sama v pohodlí domova.

Přístroj je vybaven chytrou detekcí, která kontroluje reálné pokrytí kůže a snímač s UV filtrem.  Tedy každý záblesk je upraven individuálně podle místa na těle. Intenzitu záblesků lze upravit i ručně. Epilátor má dva různé režimy. Navíc si stačí stáhnout bezplatnou aplikaci, která vás provede celým procesem a bude při každém kroku s vámi a poradí. Mimo to si v ní naplánujete další ošetření. Tento harmonogram se stane neocenitelným pomocníkem, který vše propočítá a včas upozorní. 

IPL epilátor zaujme na první pohled svým krásným designem a jako součást balení je i praktické cestovní pouzdro spolu s nástavci (tři druhy), které si můžete vzít všude s sebou. Tento první inteligentní IPL epilátor není vhodný pro všechny, nejprve je tedy nutné zjistit si dobře dostupné informace a doporučení. Dále zkontrolovat odstín vaší pokožky spolu s barvou chloupků. Mě osobně vyšlo, že přístroj je pro mě vhodný.   

 Nevýhodu spatřuji v tom, že přístroj musí být neustále zapojen v síti, jinak nefunguje. A jeho pořizovací cena je poměrně vysoká. Na druhou stranu jeho použití je jednoduché, a může být i rychlé. Ale já měla problém nekoukat do ostrých záblesků a zároveň navádět přístroj, tak kam potřebuji. Samotné záblesky mě na kůži zaštípaly, v první chvíli jsem se lekla, ale nejsou bolestivé a v některých místech jsem je téměř necítila. Trochu jsem bojovala i s přihlášením k aplikaci, ale nakonec se mi zadařilo se propojit s aplikací. Která opravdu uživatele navádí a pomáhá. Teď jen doufat, že opravdu získám dokonale hladkou pokožku na dlouhou dobu.



2 komentáře:

  1. O přístroji taky uvažuji, tak dej pak vědět, jestli funguje, to věčné holení mě už nebaví :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si asi před rokem pořídila epilátor od jiné značky (možnost na sucho i ve vodě), ale použila / zkusila jsem ho asi třikrát, a od té doby mi leží v koupelně ve skříňce... :-(

    OdpovědětVymazat