středa 3. července 2024

Nejlepší omyl mého života

 Nejlepší omyl mého života je román pro ženy od australské spisovatelky mezinárodních bestsellerů T. Gephartové. Její knihy se objevují v žebříčku USA Today. Autorka je svérázná a neumí plánovat. Věnuje se psaní romantických komedií. S manželem, dvěma dětmi a psem žije v Melbourne. Má ráda cestování, smích, dobrodružství a snaží se žít naplno. 

"Belle," protočila jsem oči. "Co chceš, abych udělala? Šla do sesterny a řekla ahoj, vůbec mě neznáš, ale jsi láska mýho života? Jsme v nemocnici. Budou si myslet, že jsem utekla z psychiatrie, nebo mě tam zavřou."

Nejlepší omyl mého života je jednoduchá oddechovka odehrávající se v New Yorku. Lehké a zábavné letní čtení má přes 300 stran a vypráví o posedlosti, která začala omylem. Tahle romance je plná vášně a humoru.

 Dílo nám představí Zaru Mathewsovou, která jako mladá vyslechla na pouti z úst věštkyně jméno toho pravého. Na rozdíl od své sestry není romantička, ale feministka, která ví, co chce. Ne, že by věřila na osud, ale když po letech uslyší jméno jejího fiktivního přítele Edwina Carlisla. Rozhodne se zjistit, kdo je ten tajemný muž vlastně zač. A jejich setkání všechno změní. 

Bylo zvláštní, že i když jsme se teprve potkali, všechno mi připadalo tak nenucené. A ne ve smyslu, že spolu randíme tři roky, ale jako bych konečně mohl být sám sebou. Překvapilo mě, s jakou lehkostí se mi s ní povídalo.

Zara donedávna žila hlavně pro kariéru, šla si za svým snem stát se soudkyní. Je krásná, chytrá, ambiciózní, sebevědomá, drzá a umí uhranout. Vzájemné špičkování při setkání oba vzrušovalo. Sexuální napětí by se dalo krájet. Hrají si spolu a vzájemně provokují. Je zvláštní, jak okamžitě zafungovala vzájemná chemie a dostavila se okamžitá přitažlivost. On je všímavý, ohleduplný a nepředvídatelný. Spolu mohou být sami sebou, ale má to jeden zásadní háček. 

Byla krásná. Její tvář a tělo byly smrtící zbraně, které by mohly jakéhokoliv muže srazit na kolena. Ale bylo na ní něco dalšího, doutnající sebejistota, která byla zatraceně sexy. Jen pomyšlení na Zaru v soudní síni mě rozpalovalo.

Nejlepší omyl mého života je kniha o nalinkovaném osudu i hledání spřízněních duší. Vtipný román, který je skvělý na odreagování. Dílo je jiskřivé i romantické. Ale nepřináší žádné velké zvraty ani dramata. Je to úplně jednoduché vypravování, pro ty, kteří mají rádi prosté oddechovky, u kterých vypnou. Já osobně jsem čekala více zamotaný děj.

Velice děkuji nakladatelství Jota za poskytnutí recenzního výtisku!

1 komentář: